  • 21. Data: 2009-04-03 07:05:28
    Temat: Re: Patent dot. techniki jazdy
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:gr3fh3$66j$1@inews.gazeta.pl...

    > masz przerosniete ego. Nadal nikt nie zrozumiał Twoich wypocin
    > rozpoczynających ten watek ale moze idz z tym na jakies forum?

    Leszczyki, no ;) Alez dajecie sie wkrecic. Moze tez wypoce jakies brednie,
    puszcze przez uoneta i bede sie zasmiewal z tych co bardziej napietych.
    Dobry pomysl na ubaw? Smacznego, trolu?. Pozwole sobie przytoczyc fragment z
    FAQ:

    "Barany i prowokatorzy - co pewien czas trafiają na naszą miłą i przyjazną
    grupę jacyś idioci. Osobnicy ci, pchani głębokimi kompleksami, wrodzoną
    nieśmiałością i lękiem wobec kobiet dają upust swoim frustracjom na łamach
    gwarantującego anonimowość Internetu. Przejawia się to w wysyłaniu
    rozmaitych tekstów w rodzaju <motocykliści to idioci>, <rozplę każdy
    napotkany motocykl moim białym merolem> lub podobnych. Celem jest tylko i
    wyłącznie zaistnienie i wywołanie lawiny postów. Nowi zazwyczaj grupowicze,
    którzy gorliwie odpowiadają na takie prowokacje nieświadomie przyczyniają
    się do jego osiągnięcia i tym samym nakręcają lawinę idiotycznych postów na
    denerwujący wszystkich temat.
    Jedyną skuteczną receptą na taką prowokację jest całkowite zignorowanie
    gościa. Kiedy zobaczy, że go olano, pójdzie szukać szczęścia gdzie indziej."

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 22. Data: 2009-04-03 07:10:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Hanna wydusił z siebie te słowy:

> [...]
    > odwagi. Ad rem: albo niech się nauczą przepisów ruchu drogowego, albo
    > będą się kiwać ratując na tych swoich pierdziołkach

    jesli w koncu dobrze zrozumialem co chcesz napisać to chcesz powiedziec, ze
    jak Ty musisz stać w korku, to NIKT inny nie moze jechać, póki ty nie
    przejedziesz .. bo przecież Ty masz Padżero, a ktoś inny, kto nie szkodząc
    nikomu zmieści sie między innymi - tak?

    wot kultura.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 23. Data: 2009-04-03 07:22:50
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 09:10, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > bo przecież Ty masz Padżero,

    pachero!

    - gildor

  • 24. Data: 2009-04-03 07:31:08
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Tzn ze z tobom trzeba chodzic za renke zanim sie oddasz? Czy lubisz
    > bicie po dupie? A w ogole to podeslij fotkie, bo tak to strata czasu.

    Amil, zauważam u Ciebie niepokojące objawy przechodzenia na gwarę
    starowarszawską. To tak miało być?

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 25. Data: 2009-04-03 07:35:44
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Don Pedro napisał(a):

    > Amil, zauważam u Ciebie niepokojące objawy przechodzenia na gwarę
    > starowarszawską. To tak miało być?

    To z tesknoty chyba. I podswiadomie, tak?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 26. Data: 2009-04-03 07:50:30
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Kefir" <k...@r...pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    Mala poprawka, akurat w tym watku dali sie wkrecic starzy wyjadacze :)

    ALe i tak powinno sie odlaczyc sikacza.pl

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 27. Data: 2009-04-03 08:35:40
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:

> [...]
    > brednie, puszcze przez uoneta i bede sie zasmiewal z tych co bardziej
    > napietych. Dobry pomysl na ubaw? Smacznego, trolu?. Pozwole sobie

    kefiru drogi... ja nawet nie zrozumialem co ta "pani" chciała przekazac
    wiec tylko odesłalem ja na jakies forum adekwatne do jej stylu
    wypowiedzi. Nie bylem w stanie nawiazac polemiki zeby sie dac wkrecic :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 28. Data: 2009-04-03 09:55:52
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > To z tesknoty chyba. I podswiadomie, tak?

    Odbiegacie Panowie od tematu. Zostaniecie zrugani albo koles wpadnie
    zapytac o kapcie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 29. Data: 2009-04-03 13:41:18
    Od: "Hanka" <g...@o...pl>

    > ale co wymusi?

    > przecież sama je łamiesz, pisałem Ci.
    >
    > Art. 16.4 . Kierujący pojazdem jest obowiązany jechać możliwie blisko
    > prawej krawędzi jezdni.
    ten art można obejść, dziury w asfalcie po prawej stronie itd., ale
    wyprzedzania na ciągłej ni ch...a

    > psi okazji, latasz 50kmph w mieście?
    tak zawsze

  • 30. Data: 2009-04-03 13:48:08
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 3 Kwi, 15:41, "Hanka" <g...@o...pl> wrote:

    > ten art można obejść, dziury w asfalcie po prawej stronie itd., ale
    > wyprzedzania na ciągłej ni ch...a

    obejść powiadasz. a taniej jest obejść przepis czy go złamać? bo
    świadomym łamaniem łatwiej się wykręcić uczciwie, niż naciągając dać
    się złapać. tak czy śmak jesteś hipokrytką.

    > tak zawsze

    gratuluję!

    - gildor