  • 51. Data: 2013-12-27 20:01:37
    Temat: Re: Pchac sie w intelowskie platformy czy AM3+, moze cos innego ?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:

    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Xeon_micr
    oprocessors

    > Nie ma ani jednego 8 rdzeniowego na LGA 1155. I co teraz? :-)

    No to teraz,,, sam nie wiem :( Zrobilo mi sie smutno, bo widac znalazlem
    sobie cos, co nie istnieje :/

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)

  • 52. Data: 2013-12-27 20:02:12
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik zhbick napisał:

    > Jeśli tak, to faktycznie nieciekawie - ja się staram przechodzić na
    > nowszy hardware w taki sposób, że stary wyłączam dopiero po
    > doprowadzeniu nowego do poziomu pełnej funkcjonalności

    Nooooo ja taz, wlasnie soe nowy hardware zlozyl i wygrzewa, polowa
    aplikacji przeniesiona :)

  • 53. Data: 2013-12-27 20:31:17
    Od: Jan Stożek <c...@c...pl>

    Po głębokim namyśle Mr. Misio napisał w piątek, 27 grudnia 2013 14:58:

    > Albo kazdy z nas mysli troche o czyms innym. Bo praca w biurze to
    > niekoniecznie praca biurowa.

    Sam pisałeś o aplikacjach biurowonormalnych - a to oznacza z
    reguły jakiś office, jakaś przeglądarka i jakiś program pocztowy.
    Najczęściej MS zresztą. ;)

    > ja :)

    > ok. 800 zł :)

    Nie mogę teraz znaleźć tego posta, ale oba były po ok. 1kPLN -
    jeden bodaj 1050, a drugi 1026 czy jakoś tak. Nie sprawdziłem tylko,
    czy z watą czy bez, bo już wychodziłem z domu.

    > +VAT, czyli ok 800 pln

    Ale za to oficjalny list-price, a nie cena z prawdziwego
    sklepu. ;)

    Nota bene, w domu mam procek za jakieś ok. 100 PLN, i to
    brutto. Też prawie nic nie robi, ale za to nudzi się za darmo. ;)

    --
    Pozdrawiam, | Three switched witches watch 3 Swatch watch switches.
    | Which switched witch watch which Swatch watch switch?
    (js).

    PS. Odpowiadając bezpośrednio proszę usunąć minus wraz ze wszystkimi
    kolejnymi literami.

  • 54. Data: 2013-12-29 04:10:55
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-12-27 14:50, Mr. Misio pisze:

    > Wymiana doswiadczen jest bezcenna :)
    >
    > Do tego co innego marnowac czas na cos co sie lubi, a co innego na cos
    > co sie musi ;)

    Marnowanie czasu na coś, czego się nie lubimy nazywamy pracą ;) (No
    chyba, że niektórych pracę traktują jak hobby ;))

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 55. Data: 2013-12-29 04:15:12
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-12-29 04:10, Krystek pisze:

    > Marnowanie czasu na coś, czego się nie lubimy nazywamy pracą ;) (No
    > chyba, że niektórych pracę traktują jak hobby ;))

    Czego się nie lubi i niektórzy. To ze zmęczenia. Pora na sen.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 56. Data: 2013-12-29 04:15:28
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-12-27 14:58, Mr. Misio pisze:

    > Racja.

    Jeśli Ci się procesor nudzi to mu zapuść jakieś SETI@Home, czy inne
    projekty @Home i przestanie ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 57. Data: 2013-12-29 13:17:40
    Od: "T.V.M1M2M3NMM4" <s...@z...pl>

    Dnia Mon, 23 Dec 2013 22:35:49 +0100, ToMasz napisał(a):

    > Padną Ci te dyski szybko. OBojętnie jaki procek weźmiesz, to i tak
    > największego "kopa" dadzą Ci dyski, ale padną. nie wiem czy warto....
    > Druga sprawa, po kija w Debianie komputer za 3 tysiaki? Do gier -
    > rozumiem, ale jak tam ma linux chodzić, to cokolwiek kupisz będzie się
    > nudziło.
    >
    > ToMasz

    Emulatory odpalac

    T.V.