  • 1. Data: 2010-08-16 19:05:41
    Temat: Play Fresh
    Od: Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>

    Witam

    Czy w Play Fresh gotóweczka się kumuluje, tzn. mija rok użytkowania i w
    dniu końca ważności na połączenia wychodzące mam na koncie np: 20zł
    Doładowuję 50zł i mam:
    a) 50zł
    b) 70zł

    Karol

  • 2. Data: 2010-08-16 19:28:50
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2010-08-16 21:05, Karol MARCHEWKA napisał/a:
> [...]
    >
    > Czy w Play Fresh gotóweczka się kumuluje, tzn. mija rok użytkowania i w
    > dniu końca ważności na połączenia wychodzące mam na koncie np: 20zł

    Jeśli Play Fresh to prepaid (nie wiem, pytam) i przyjmiemy, że tak, to
    pokaż jakiś inny polski prepaid w którym gotówka się nie sumuje.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2010-08-16 19:34:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 16-08-2010 o 21:05:41 Karol MARCHEWKA <a...@s...pl>
    napisał(a):

    > Witam
    >
    > Czy w Play Fresh gotóweczka się kumuluje, tzn. mija rok użytkowania i w
    > dniu końca ważności na połączenia wychodzące mam na koncie np: 20zł

    Stawiam piwo jak ktoś to sprawdził.. ;P

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-08-16 20:13:22
    Od: Adrian <a...@g...pl>

    W dniu 2010-08-16 21:34, Piotr M pisze:

    > Stawiam piwo jak ktoś to sprawdził.. ;P

    Mam Play Fresh i ... wprawdzie roku czekać nie będę, ale każde dodatkowe
    doładowanie zwiększa saldo konta, wiec w tym przypadku (powyżej)
    powinieneś mieć 20 + 50 = 70 zł.
    Browarka za "podpowiedź" proszę wysłać mailem ;)
    Pozdrawiam
    - Adrian

  • 5. Data: 2010-08-17 05:46:14
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:i4c266$k6o$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Czy w Play Fresh gotóweczka się kumuluje, tzn. mija rok użytkowania i w
    > dniu końca ważności na połączenia wychodzące mam na koncie np: 20zł

    zadzwon/napisz do boa i zapytaj ;)

  • 6. Data: 2010-08-17 06:08:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 17-08-2010 o 07:46:14 Beny <s...@s...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "Karol MARCHEWKA" <a...@s...pl> napisa? w
    > wiadomo?ci news:i4c266$k6o$1@news.onet.pl...

    > zadzwon/napisz do boa i zapytaj ;)

    A tam pytać, samemu sprawdzić ;P

  • 7. Data: 2010-08-17 06:23:18
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 17-08-2010 o 07:46:14 Beny <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]

    dobra przekonałes mnie, czekamy rok na moją odpowiedz ;) (yyy jeszcze
    starter musze kupic :) )

  • 8. Data: 2010-08-17 06:35:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Beny pisze:
    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > dobra przekonałes mnie, czekamy rok na moją odpowiedz ;) (yyy jeszcze
    > starter musze kupic :) )

    Ale o co chodzi? Gdybyś się pytał, czy środki przepadną PO upływie
    okresu na połączenia wychodzące, to można by się zastanawiać, ale jeśli
    doładujesz w okresie całkowitej ważności konta, to chyba oczywiste, że
    nic nie ginie.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2010-08-17 19:01:48
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > Czy w Play Fresh gotóweczka się kumuluje, tzn. mija rok użytkowania i w
    > dniu końca ważności na połączenia wychodzące mam na koncie np: 20zł
> [...]

    Oj, zastanów się sam! Po prostu dokładnie zdefiniuj moment doładowania.
    Mogą być 3 przypadki, z czego 2 trywialne, a jeden mało prawdopodobny:

    1) Mija rok użytkowania, ale jeszcze całkiem nie minął, więc masz na
    koncie 20 PLN. Doładowujesz za 50 PLN i... masz 70 PLN.

    2) Zdecydowanie minął rok, więc zgodnie z regulaminem twoje 20 PLN
    diabli wzięli, więc masz na koncie 0 PLN. Doładowujesz za 50 PLN i...
    masz 50 PLN.

    3) Doładowujesz dokładnie w końcu ostatniej sekundy ważności konta, a
    więc w momencie, gdy 20 PLN zmienia się w 0 PLN. I to jest dopiero
    ciekawe! Ale ciekawe, jak to zrobisz! ;)

    --
    Grzexs

  • 10. Data: 2010-08-17 19:10:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Grzexs pisze:

> [...]
    > więc w momencie, gdy 20 PLN zmienia się w 0 PLN. I to jest dopiero
    > ciekawe! Ale ciekawe, jak to zrobisz! ;)

    Pytający pisał o roku użytkowania, tymczasem złotówki mogą przepaść
    dopiero po upływie ważności na połączenia przychodzące, czyli po 465
    dniach od ostatniego doładowania.

    --
    Liwiusz