  • 1. Data: 2013-11-03 14:49:12
    Temat: Play Online na karte - kiedy 'umiera'?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Tak w kontekście ważności kart itd. nasunęło mi się pytanie
    - kiedy taki sim jest uśmiercany?
    Wychodzące: 08.08.2013
    Przychodzące: 06.11.2013

    Wyrzucić za parę dni czy zostawić? Jak wygląda praktyka?
    Nie ma opcji 'rok ważności', pieniądze jakieś tam są (nie
    chodzi o problem z ich 'przepadkiem').
    Jeszcze lepiej wygląda t-mobilowa - nadal można się do
    niej dodzwonić, ale niby nieważna :)

  • 2. Data: 2013-11-03 14:54:10
    Temat: Re: Play Online na karte - kiedy 'umiera'?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 14:49:12 +0100, Artur Maśląg napisał(a):
> [...]
    > chodzi o problem z ich 'przepadkiem').
    > Jeszcze lepiej wygląda t-mobilowa - nadal można się do

    Era pare razy robila akcje czyszczenia - ale to wlasnie akcje byly,
    nie rutyna.

    J.

  • 3. Data: 2013-11-03 15:13:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 14:54, J.F. pisze:

    > Era pare razy robila akcje czyszczenia - ale to wlasnie akcje byly,
    > nie rutyna.

    Ja nie pytałem o Erę:>

  • 4. Data: 2013-11-03 16:14:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 15:13:11 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Ja nie pytałem o Erę:>

    Myslisz ze cos sie tam zmienilo ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-11-03 17:19:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 16:14, J.F. pisze:

    > Myslisz ze cos sie tam zmienilo ? :-)

    Nie pytałem o Erę, nie pytałem o T-Mobile - pytałem o to, co
    sobie wyciąłeś:
    "Wyrzucić za parę dni czy zostawić? Jak wygląda praktyka?
    Nie ma opcji 'rok ważności', pieniądze jakieś tam są (nie
    chodzi o problem z ich 'przepadkiem'). "
    Pytanie zawarte w topicu.

    Możesz odpowiedzieć?

  • 6. Data: 2013-11-03 17:52:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Możesz odpowiedzieć?

    Może ja odpowiem - nie wiadomo ;-)
    Generalnie Play dość punktualnie wyłączał przeterminowane karty, ale
    obecnie liczba kart SIM danego operatora jest wartością marketingową :-)
    Więc mogą np. nie wyłączyć, jeśli będzie im to potrzebne do premii rocznej
    :-P

  • 7. Data: 2013-11-03 18:28:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 3 Nov 2013 17:52:57 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

> [...]
    > Więc mogą np. nie wyłączyć, jeśli będzie im to potrzebne do premii rocznej

    A kiedys nie byla ?

    To chyba wlasnie teraz Play ma juz 10 mln klientow i klienta raczej
    nie interesuje czy to 10 czy 12 ... szczegolnie przy ofertach "do
    wszystkich sieci".

    J.

  • 8. Data: 2013-11-03 18:34:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-03 17:52, Maciej Bebenek pisze:

    > Może ja odpowiem - nie wiadomo ;-)

    I to jest jakiś konkret ;)

    > Generalnie Play dość punktualnie wyłączał przeterminowane karty, ale
    > obecnie liczba kart SIM danego operatora jest wartością marketingową :-)

    Też tak słyszałem, ale dawno temu jedną taką miałem i żyła na pewno
    rok po 'terminach ostatecznych'. Dalej to nie wiem - chyba zgubiłem ;)

    > Więc mogą np. nie wyłączyć, jeśli będzie im to potrzebne do premii rocznej
    > :-P

    Wszystko prawda, ale wniosek z tego w zasadzie żaden :P
    Pytam, bo od mnogości prepaidów inetowych to się można 'pogubić'
    - chyba prościej wyrzucać i kupować nowy starter ;)
    Orangowe wklepałem na listę i dzięki możliwości przedłużania
    na rok numery są te same. Z innymi tak dobrze nie ma i cholera
    wie, czy pilnować by nie zginęły i doładować jak potrzeba, czy
    kupować nowe. Później zostają jakieś śmieci od wcześniejszych
    i trzeba szukać która jest która :)

  • 9. Data: 2013-11-03 21:17:51
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 03 Nov 2013 14:49:12 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

> [...]
    >chodzi o problem z ich 'przepadkiem').
    >Jeszcze lepiej wygląda t-mobilowa - nadal można się do

    Od zablokowania na przychodzące jest jeszcze 90 dni na doładownie
    zgodnie z regulaminem:
    http://www.play.pl/resources/pdf/2013/Cennik-Oferty-
    Nowy-Play-Online-na-Karte_od_07-07-12_z_dnia_01-07-2
    013.pdf
    Co do tego kiedy wyłączą to jest loteria ale myślę że tak w okolicach
    max 120 dni od zablokowania na połączenia przychodzące. Play wyłącza
    numery pojedyńczo zależnie od ważności konta, nie robi tego hurtowo
    jak kiedyś na przykład plus.