eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był ślad? › Re: Play na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był ślad?
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był
    ślad?
    Date: Fri, 11 Sep 2020 22:21:37 +0200

    W dniu 11.09.2020 o 21:03, Irokez pisze:
    > Witam.
    >
    > Jak najlepiej skontaktować się z Play w sprawie zwrotu lub przesunięcia
    > pieniędzy, które pozostały wpłacone na poczet przyszłego odnowienia
    > cyklicznego doładowania w ofercie na kartę SOLO i znikły po
    > przeniesieniu numeru, tak aby został ślad w przypadku odmowy do czasu
    > nałożenia 20 milionów kary na Play od UOKiK i zobowiązania do zwrotu tej
    > kasy?
    bardzo zamaszyście piszesz. masz problem, wyjaśniaj, nie sugeruj kary.

    > Widzę tylko kontakt telefoniczny, nagrania rozmów pewnie "znikną",
    ja bym napisał na kartce co się stało, czego żądam, poszedł z tą kartką
    do salonu play, uprzejmie poprosił o przesłanie do centrali i
    potwierdzenie odbioru na kopii

    > chore google zablokowało działanie recorderów rozmów na androidzie.
    nie, nie zablokowało. tam gdzie działały, tam działają. Możesz wgrać
    lineage os lub inny soft który pozwala na nagrywanie. nie możesz? To nie
    pisz "chore google" tylko klient bez wyobraźni kupił taki telefon

    ToMasz