eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był ślad? › Re: Play na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był ślad?
    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play na kartę - zwrot pieniędzy z konta - gdzie napisać aby był
    ślad?
    Date: Sat, 12 Sep 2020 15:12:42 +0200

    > Nie jest prawdą, że tam gdzie działały, tam wciąż działają. Jest wiele
    > przypadków urządzeń, w których po aktualizacji Androida
    oczywiście. PO AKTUALIZACJI, której nie trzeba było robić. Po którejś
    tam aktualizacji telefon zabronił mi kasować pliki z karty sd. od tego
    momentu lista dostępnych dla mnie telefonów, zawęziła się do tych na
    których bezproblemowo da się zrobić roota. Gdyby każdy tak reagował jak
    ja, omawiane problemy by nie istniały. ale ze takich jak ja jest
    garstka, więc mamy XDA i radzimy sobie

    ToMasz