  • 1. Data: 2010-10-30 11:40:30
    Temat: Play - pogłos, echo przy dzwonieniu na stacjonarne - awaria?
    Od: Jędrek <s...@p...pl>

    Dziś zauważyłem (czyt. usłyszałem), że coś nie tak jest na styku Play-TP
    stacjonarne.
    Dzwoniąc z Play na stacjonarne słyszymy w słuchawce samych siebie z
    opóźnieniem niecałej sekundy - pojawia się echo, jest to ostro wkurzające.
    Efekt podobny do niektórych rozmów skype - gdy ktoś ma kulawą kartę
    dźwiękową.
    Ktoś potwierdza?
    Zjawisko na terenie Krakowa. Być może to lokalny problem.

  • 2. Data: 2010-10-30 11:50:13
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-10-30 13:40, Jędrek pisze:
> [...]
    > dźwiękową.
    > Ktoś potwierdza?
    > Zjawisko na terenie Krakowa. Być może to lokalny problem.

    Mam cos takiego, ale nie od dzis. Tez w Krakowie. Dzwoniac do innych
    miast tez slychac poglos, ale tylko na stacjonarne (TP, Netia itp.).

  • 3. Data: 2010-10-30 17:32:23
    Od: peter <p...@p...com>

    W dniu 2010-10-30 13:40, Jędrek pisze:
> [...]
    > dźwiękową.
    > Ktoś potwierdza?
    > Zjawisko na terenie Krakowa. Być może to lokalny problem.

    no dzisiaj tak mialem w krk..

  • 4. Data: 2010-10-31 07:53:40
    Od: "Baluu" <b...@o...pl>

    Play - Cena proporcjonalna do jakości.

  • 5. Data: 2010-10-31 09:57:03
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "Baluu" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Play - Cena proporcjonalna do jakości.
    jaką cenę masz na myśli

  • 6. Data: 2010-11-02 08:23:50
    Od: Adrian <a...@g...pl>

    W dniu 2010-10-30 19:32, peter pisze:
> [...]

    Czasami też tak mam jak dzwonie na stacjonarne.
    Podejrzewam że Play pcha ruch na stacjonarne po trakcie,
    który np. nie ma "kanselacji echa" i stąd te echo w słuchawce.

    Play pewnie szuka oszczędności i wybiera tańsze trakty ;)

    Oczywiście to tylko moje przypuszczenie.
    Pozdrawiam
    - Adrian

  • 7. Data: 2010-11-25 00:21:04
    Od: "Xena" <t...@p...fm>

    W wiadomości: 4ccc042e$0$22812$6...@n...neostrada.pl, osoba Jędrek
    <s...@p...pl> napisał(a):
> [...]
    > kulawą kartę dźwiękową.
    > Ktoś potwierdza?
    > Zjawisko na terenie Krakowa. Być może to lokalny problem.

    Na terenie Katowic i okolic podobne zjawisko obserwuję
    --
    Pozdrawiam Tatiana
    Starość bez jakiegoś ideału lub nałogu jest nie do zniesienia.