    From: K <n...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Podłączenie linii telefonicznej w 2020 roku
    Date: Fri, 27 Nov 2020 14:25:03 +0000

    On 27/11/2020 14:02, Atlantis wrote:
    > Nie wiem czy to najwłaściwsza grupa, ale podejrzewam, że na tych
    > poświęconych telefonii od dawna nie ma ruchu, a tutaj znajdzie się ktoś
    > zorientowany w temacie.
    > Sytuacja (na szczęście) nie dotyczy mnie, ale rodziny. Nowy dom,
    > wybudowany kilka lat temu. Do tej pory nie było konieczności podłączania
    > internetu przewodowego, bo prepaid LTE wystarczał. Teraz jednak dzieci
    > mają nauczanie zdalne, więc pojawił się problem szybko znikającego
    > limitu danych. Po rozpoznaniu sytuacji okazało się, że:
    >
    > 1) Wszystkie inne oferty oferty komórkowe cierpią na problem
> [...]

    Zapytaj firmy od swiatlowodow ile by kosztowalo dobudowanie kawalka do
    glownej ulicy. Pandemia sie zdazy skonczyc zanim dostaniesz jakas
    odpowiedz od Orange w sprawie samodzielnego dobudowania brakujacego
    kawalka, a nawet jesli to dojdzie do skutku to sie na koniec okaze, ze
    max co moga zaoferowac to 3/1 Mbit/s. Jak wszystkie opcje zawioda to
    jest jeszcze dostep satelitarny. Niezbyt tani oferujace dosyc wysokie
    opoznienia (600ms) ale to moze byc jedyna opcja.