  • Data: 2015-04-23 20:40:09
    Temat: Re: Podobno cz 4 wypadek spowodowany jest używaniem telefonu
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-04-23 11:28, LordBluzg(R) wrote:

    > Tego u siebie nie zauważam. Rozmawiając przez słuchawkę BT, zachowuję
    > się dokładnie tak samo, jak rozmawiając ze współpasazerem a co
    > najważniejsze to nie mam ograniczeń w widocznosci (ruchy głową) i wolne
    > ręce.

    To uważaj - jednak rozprasza. Ja osobiście staram się unikać. Nawet
    bardziej "poważnych" rozmów z pasażerem. Jak gadasz o dupie maryni, to
    raczej problemów nie ma. Jak zaczynasz się zastanawiać co robisz za dwa
    dni wieczorem, to już mniej skupiasz się na drodze. A że na ogół przez
    telefon nie gadam o pierdołach, tylko żeby coś ustalić/załatwić, to
    staram się tego unikać.

    BTW - często jak ktoś jedzie "dziwnie", to potem okazuje się, że gada
    przez komórkę, więc _chyba_ coś może być na rzeczy.

    Shrek.