  • 31. Data: 2017-04-02 18:38:30
    Temat: Re: Pojechali mnie wczoraj na 615 PLN - Kraków - straż miejska.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Ale to nie jest tylko Kraków i myślałem, że wszyscy o tych stawkach
    > wiedzą. W Warszawie za odholowanie też jest 515 zł plus mandat...

    Ja np. nie widziałem. 10 lat nie dostałem mandatu. To tak dla edukacji i
    przypomnienia.

    Endriu

  • 32. Data: 2017-04-02 18:59:45
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Jankowski w

    > zaparkował po lewej

    Był znak zakazu obowiązujący "po lewej"?

    > Jak się parkuje po lewej [...] to się idzie kawałek do
    > przodu, zobaczyć, czy po właściwej stronie nie ma znaku zakazu.

    I co zobaczysz oprócz znaku zakazu obowiązującego "po prawej"?

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2017-04-02 19:06:53
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Endriu w

    > Dzięki że wrzuciłeś. Widać jaka fajna "krakowska" pułapka ze znakiem za drzewami.
    > https://images84.fotosik.pl/477/e1b7378d15727658.jpg

    Słyszałeś o 10m od skrzyżowania?

    --
    'Tom N'

  • 34. Data: 2017-04-02 19:09:13
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-04-02 o 18:59, 007 pisze:
    > Michał Jankowski w

    > Był znak zakazu obowiązujący "po lewej"?

    Był. I był tu już pokazany.

    MJ

  • 35. Data: 2017-04-02 19:17:21
    Od: xyz <x...@i...pl>

    Poczytaj o SPP (strefy płatnego parkowania) i zobacz jak ludzi tną na
    kasę każdego dnia w białych rękawiczkach i bez wazeliny.
    Przepisy jasno mówią w których miejscach można pobierać opłaty
    (odpowiednie oznakowanie pionowe i poziome) i kiedy (dni robocze -
    pn.- pt.). Sprawdź ile miejsc spełnia te reguły np. w Łodzi to
    się zdziwisz a kontrole robią wszędzie i lepią opłaty dodatkowe.
    A kasa leci....
    Ciekawe kiedy w końcu zrobią z tym porządek, bo o pobieranie
    opłat w soboty to już parę rozpraw było w Opolu i ludzie wszystkie
    wygrywali.

    --
    --- xyz

  • 36. Data: 2017-04-02 19:18:42
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał Jankowski w

    > Był. I był tu już pokazany.

    Poproszę o link.

    --
    'Tom N'

  • 37. Data: 2017-04-02 19:23:40
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Słyszałeś o 10m od skrzyżowania?

    W dupie mam przepisy. A najbardziej to w dupie mam policjantów. Mam czterech
    znajomych policjantów.

    1) pierwszy - okazało się po trzech latach małżeństwa zrobił dziecko w
    tajemnicy przed żoną. Później jak się wszsytko wydało rozwód, alimenta i
    kupa dziadostwa.
    2) drugi - chlał tak, a później bił żonę. Rozwód i kupa dziadostwa
    3) trzeci - chlał tak, że musiał isć na AA bo był nie do życia. W młodości
    kradł kasety z grami z e sklepu komputerowego
    4) czwarty taki miał pociąg do szybkich samochodów, że zapierdalał gdzie się
    tylko dało . Parę wypadków zatuszowali. Ale jak kiedyś zrobił dachowanie pod
    urzędem miejski to już musieli go wyjebać z Policji.

    Jak słysze słowo Policja i "służby" to jakby się dało to chcaiłbym opuścic
    tą planetę i zamienić ja na taką bez "służb". Za komuny było 60 km/h i się
    jeździło, ateraz jest 50 km/h i za każdym krzczorem stoi palant z suszarką.
    Jest lepiej, wg mnie wcale nie.

    Endriu

  • 38. Data: 2017-04-02 19:26:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2017 o 19:23, Endriu pisze:

    > W dupie mam przepisy.

    No a oni mają w dupie twoje narzekania. O ile zgadzam się, że kwitek by
    wystarczył, to jakoś mi ciebie nie żal.

    Shrek

  • 39. Data: 2017-04-02 19:29:06
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Endriu w

    > W dupie mam przepisy.
    [...]
    > Jest lepiej, wg mnie wcale nie.

    Akurat 10 metrów to od "setek" lat obowiązuje.
    Podobnie "odsetek" mających przepisy w dupie.

    Pa kmiocie.

    --
    'Tom N'

  • 40. Data: 2017-04-02 19:31:37
    Od: "Endriu" <p...@i...pl>

    > Pa kmiocie.

    Żeby tylko udało się napluć w gębę temu skopanemu strażnikowi ...

    Endriu