  • 21. Data: 2009-07-30 04:44:09
    Temat: Re: Polskie kanaly w Niemczech via satelita
    Od: "zeeltom" <z...@g...com>

    > te kilka sekund po kilka razy dziennie moze wkurzac ja z tego wzgledu wole
    > czesto szybko przegladac to co na ziemi

    To przechodzisz też na czerwonym świetle przez jezdnię? Toż takie światło
    świeci dość długo, a jak jest parę skrzyżowań do przejścia (przejechania),
    to chyba się chlastasz ;)

  • 22. Data: 2009-07-30 18:05:56
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Byłem przekonany, że rozmawiamy o telewizji cyfrowej.

    o cyfrowej. Nowoczesne telewizory mają wszystkie tuner naziemnej TV cyfrowej

    > Czyli z góry wiesz co i kiedy chcesz obejrzeć i jest to z góry zaplanowane
    > - tak ciężko wkalkulować w to 5 sekund? Nie wierzę.

    ale po co? Nie mowiac o "wynalazkach" naszych wlascicieli platform
    satelitarnych
    gdzie tuner HD PVR wlacza sie przez 30 sekund...

    > Jak ktoś ma zestaw (i nie zależy mu na programach z HB13E) to
    > przestawienie anteny kosztuje trochę własnej pracy. No chyba, że
    > faktycznie ktoś nie potrafi, albo bardziej ceni sobie swój czas, wtedy
    > przestawienie anteny nie kosztuje pewnie więcej niż 50zł (w zależności od
    > regionu).
    > I do czego dochodzimy... Nic za darmo. W każdym przypadku jakiś wydatek
    > będzie i teraz kwestia tego co będzie wygodniejsze. Dla kogoś spoza granic
    > PL na pewno wygodniej będzie po prostu obrócić antenę niż kombinować jak
    > tu kupić kartę TNK i w co ją włożyć.

    ale na Hotbirdzie jest wiele innych programow FTA po polsku. Ktos ma z nich
    rezygnowac zeby ogladac TVP?
    Jesli w to wierzysz to chyba pracujesz w albo dla TVP ;-)

    > Z tym 100% to przesadziłeś choćby ze względu na tych, o których sam
    > pisałeś, którzy przestawiają na Astrę dla niemieckich programów.

    nie przestawiaja. 100% ma na Hotbirda. Z nich 5% ma dodatkowo zeza.

    > No to skąd to oburzenie, że TVP szuka miejsca gdzie indziej? ;D

    ale po co na Astrze ktora jest najdrozszym satelitą? Po co w ogole
    transmisja sat skoro nie maja kasy i wywalaja ludzi z pracy..?

    a widzisz.

  • 23. Data: 2009-07-30 22:22:18
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 30.7.2009, sensei napisał(a):

    > ale na Hotbirdzie jest wiele innych programow FTA po polsku.

    Które można o kant d. potłuc. Te które są warte obejrzenia są właśnie TVP
    i według planu pojawią się na Astrze - IMO niczego godnego uwagi się nie
    straci.

    > Ktos ma z nich rezygnowac zeby ogladac TVP?

    Tak. Ja to zrobię jak będzie taka możliwość.

    > Jesli w to wierzysz to chyba pracujesz w albo dla TVP ;-)

    Pudło.

    > nie przestawiaja. 100% ma na Hotbirda. Z nich 5% ma dodatkowo zeza.

    Taaaaa, a 3,4% z tych 5% ma garba. ;D

    > ale po co na Astrze ktora jest najdrozszym satelitą? Po co w ogole
    > transmisja sat skoro nie maja kasy i wywalaja ludzi z pracy..?

    A tak, dla jaj. ;D

    Z mojej strony EOT.
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://polish.spampoison.com/

  • 24. Data: 2009-07-31 06:22:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Które można o kant d. potłuc. Te które są warte obejrzenia są właśnie TVP

    O ja pierdzielę, świat się kończy, TVP godna obejrzenia?
    Fan skinów i biskupów czy jak?

  • 25. Data: 2009-07-31 07:12:33
    Od: Sat_Diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2009-07-27 16:46, K.K. donosi, że:
    > TNK teraz, a później
    > http://satkurier.pl/news/48190/darmowa-platforma-sat
    elitarna-tvp-w-2009.html

    Z tym "później" to może się okazać różnie poza granicami Polski,
    bo w planach jest "wąską wiązka" sygnału tylko na teren kraju: "pakiet
    będzie posiadał kanały niekodowane m.in.: TVP1, TVP2, TVP Info,
    TVP Polonia, TVP Historia, TVP Kultura, TV Puls i TVP HD.
    Kanały TVP będą nadawane w technologii spot beam, tzw. wiązka punktowa,
    co pozwoli na ograniczenie dostępności sygnału tylko do terytorium
    naszego kraju."
    źródło: http://www.dvbnews.pl/news/2482/platforma_satelitarn
    a_tvp_na_19,2e

  • 26. Data: 2009-07-31 07:34:04
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Sat_Diver" <s...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    > co pozwoli na ograniczenie dostępności sygnału tylko do terytorium naszego

    Astra nie ma wiazki punktowej wiec jeszcze wiele czasu uplynie az to
    uruchomia.
    Zaloze sie ze uruchomia najpierw oferte platna kodowaną licząc na zyski.
    Przeliczą się bo koszty transpondera na Astrze przekrocza znacznie wplywy...

  • 27. Data: 2009-07-31 07:39:49
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

> [...]
    > i według planu pojawią się na Astrze - IMO niczego godnego uwagi się nie

    dowcip tygodnia ;-)))

    > Tak. Ja to zrobię jak będzie taka możliwość.

    powodzenia. Plus kilku innych fanow TV Trwam ;-)

    > Pudło.

    > Taaaaa, a 3,4% z tych 5% ma garba. ;D

    pokaz kto w Polsce nie ma Hotbirda?

    > A tak, dla jaj. ;D

    jak to zrobia za wlasna kase to ok ale poki co zyja z kasy spoleczenstwa i
    wszyscy bedziemy ponosic tego koszty

  • 28. Data: 2009-07-31 17:57:24
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 31.7.2009, sensei napisał(a):

    > dowcip tygodnia ;-)))

    A cóż takiego się straci? Mango, VIVA, czy może Trwam?

    > pokaz kto w Polsce nie ma Hotbirda?

    Mój brat jeszcze jakiś czas temu (zanim kupił obrotnicę) miał antenę
    (właściwie to powinienem ją nazwać żaglem ;D) ustawioną na Sirius4 - ze
    względu na darmowe przekazy sportowe (tenis ziemny), teraz też przez 90%
    czasu antena ustawiona jest na Astra2* ze względu na Freesat.
    Znajdą się pewnie jacyś zagraniczni studenci, którzy ustawią sobie coś w
    rodzimym sobie języku a jest tego trochę na każdym z satelitów.
    Nie wierzę by w Polsce nie znalazł się nikt kto wolałby darmową
    zagraniczną ofertę programową od tego szajsu, który wciska ludziom "polska
    platforma cyfrowa".
    A to, że Ty nie dopuszczasz takiej myśli, to hmmm... Twój problem.

    > jak to zrobia za wlasna kase to ok ale poki co zyja z kasy spoleczenstwa i
    > wszyscy bedziemy ponosic tego koszty

    A robisz coś z tym czy tylko tak marudzisz?
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://giveawayoftheday.com/

  • 29. Data: 2009-07-31 17:58:41
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 31.7.2009, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Michal Lukasik" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > O ja pierdzielę, świat się kończy, TVP godna obejrzenia?

    No to co prócz niej według Ciebie jest godne obejrzenia FTA z HB?
    Mango, VIVA, czy może Trwam?

    > Fan skinów i biskupów czy jak?

    Po czym wnosisz?
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 30. Data: 2009-07-31 18:59:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No to co prócz niej według Ciebie jest godne obejrzenia FTA

    NIC.
    W ogóle z FTA po polsku nic nie jest warte oglądania.
    Pozostają płatne telewizje.

    > Po czym wnosisz?

    Po zawartości ramówki TVP?