  • 21. Data: 2011-11-08 11:14:23
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "RadoslawF" <r...@o...pl> wrote in message
    news:j9b2eg$fsj$1@news.onet.pl...

    > Złośliwi twierdzą że tablet to taki PDA z wielkim ekranem
    > na posiadaczy małych narządów.

    Nie rozumiem dlaczego zwykle urzadzenie budzi takie niezdrowe emocje.
    Widziales w temacie mojego watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu
    zignorowac jesli Cie nie interesowal. Zamiast to zrobic zaczynasz siegac do
    zalosnych "zartow" jak ten powyzej.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 22. Data: 2011-11-08 11:49:17
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-08 12:14, Użytkownik Iguan007 napisał:

> [...]
    > zignorowac jesli Cie nie interesowal. Zamiast to zrobic zaczynasz siegac do

    Odpowiedź na zadane pytanie już padła.
    Nie widzę też powodu dla którego tobie wolno a mnie nie wolno
    sobie pożartować w temacie tabletów.
    Pomijam już fakt że sam jestem właścicielem jednego z nich.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2011-11-08 11:58:23
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 12:05:51 RadoslawF <r...@o...pl> napisał(a):

    > Obecne pady/tablety wywodzą się z PDA

    W sumie racja. Chociaż obecne pady to takie duże smartfony i granica się
    zatarła. Bo te same urządzenie wielkości 4.5" to smartfon, a wielkości 7"
    to pad.

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 24. Data: 2011-11-08 11:59:41
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 8 Nov 2011 21:14:23 +1000, Iguan007 napisał(a):

> [...]
    > zignorowac jesli Cie nie interesowal. Zamiast to zrobic zaczynasz siegac do

    Z FAQ pl.comp.pecet:
    ,,Tematyką grupy są wszystkie zagadnienia związane z komputerami klasy PC,
    dotyczące sprzętu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
    jakimkolwiek systemem operacyjnym."

    I to w zasadzie kończy dyskusję. Co do tekstu ,,Widziales w temacie mojego
    watku czego on dotyczy. Mogles go po prostu zignorowac jesli Cie nie
    interesowal." komentarz może być jeden: Ty naprawdę nie wiesz, od czego jest
    podział tematyczny grup, czy tylko udajesz?

    [ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
    [ (JoeMonster.org) ]

  • 25. Data: 2011-11-08 12:10:57
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr M"
    >zatarła. Bo te same urządzenie wielkości 4.5" to smartfon, a wielkości 7"

    RRrrrrrrwa!
    "To samo", a nie "te same"!

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 26. Data: 2011-11-08 12:26:16
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Przemyslaw Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    o...

    > Z FAQ pl.comp.pecet:
    > "Tematyka grupy sa wszystkie zagadnienia zwiazane z komputerami klasy PC,
    > dotyczace sprzetu. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat problemów z
    > jakimkolwiek systemem operacyjnym."
    >
    > I to w zasadzie konczy dyskusje.

    Poszukaj w archiwum swojego posta gdzie pytasz "jakie narzedzie polecacie do
    przeprowadzenia gruntownego skanu tego dysku
    w szczególnosci (...) ". Ty mozesz pytac o oprogramowanie, ale mi "robisz
    wyklad"? Duzo tutaj ludzi pyta o oprogramowanie czy nie-pecetowe sprzety.
    Ale jakos tylko ten watek budzi takie chore emocje.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 27. Data: 2011-11-08 12:27:55
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 13:10:57 Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>
    napisał(a):

    > RRrrrrrrwa!
    > "To samo", a nie "te same"!

    Dziękuję

  • 28. Data: 2011-11-08 12:52:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisa?(a):

    > Duzo tutaj ludzi pyta o oprogramowanie czy nie-pecetowe sprzety.
    > Ale jakos tylko ten watek budzi takie chore emocje.

    Jakie emocje? Nawet Animka sie nie obudzila... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 29. Data: 2011-11-08 13:02:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomaszek napisa?(a):

    > 2.Chcesz uzyskać poradę nt. oprogramowania, a nie sprzętu. Inną sprawą
    > jest zapytanie np. " jakiego oprogramowania użyć do testowania
    > podzespołu X" a czym innym jest zapytanie o samo oprogramowanie i jego
    > konfigurację.

    Taka interpretacja otwiera furtkę do pytań: Witajcie, jakim
    oprogramowaniem mogę przetestować poprawne działanie polskiej klawiatury
    w moim sprzęcie. Ten sprzęt to iPad (nie mylić z krzyżem w Sejmie) ;P

    j.

  • 30. Data: 2011-11-08 13:52:21
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-08 08:00, Iguan007 pisze:
    > Hej,
    >
    > Czy ktos wie czy da sie dodac polskie znaki na klawiaturze ekranowej iPada?

    3xNTG:

    1.FAQ grupy pl.comp.pecet wyraźnie wspomina o komputerach zgodnych z PC.
    A każdą częścią wspólną takiego komputera jest procesor oparty o
    architekturę x86. Apple iPad nie ma takiego procesora na pokładzie.

[...]

    3.To iPad nie ma wystarczająco "emejzingu"? ;)