  • 71. Data: 2011-11-09 15:25:13
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-08 21:47, Iguan007 pisze:

    > Jest.
    Pieprzysz głupoty.

  • 72. Data: 2011-11-09 15:35:22
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-08 21:53, Iguan007 pisze:
    > PC to skrot od Personal Computer. Jak sluszniue zauwazasz, komputerem
    > osobistym jest i to Spectrum (i moj iPad).

    Tu zajmujemy się sprzętem i akcesoriami do sprzętu zgodnego z IBM PC.
    Apple iPad nie należy do tej grupy. Poza tym tu zajmujemy się
    *S*P*R*Z*Ę*T*E*M a klawiatura ekranowa należy do oprogramowania, a nie
    sprzętu. Widzisz różnicę?

    To ze interpretujesz sobie to tak
    > jak Ci wygodnie to Twoja sprawa.

    Ale on to interpretuje zgodnie ze stanem faktycznym.

    Opis grupy nie ma ZADNEGO odniesienia do
    > takiej czy innej linii komputerow.

    1.No widzisz jak to jest - inni rozumieją, a Ty nie rozumiesz. To
    problem jest z Tobą czy z resztą?
    2.Wyjaśnij mi mistrzu intelektu, dlaczego istnieje grupa
    pl.comp.sys.atari, skoro na pudełku od Atari 65 XE było napisane" Atari
    - Personal Computer. Dlaczego przez tyle lat nie było tu żadnego
    imbecyla, który domagałby się pomocy w sprawie "małego" Atari?

  • 73. Data: 2011-11-09 15:38:33
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 12:27, Przemysław Ryk pisze:
    > JPEGom piersi nie falują. ;)

    No to daj do GIF'a ;)

  • 74. Data: 2011-11-09 15:39:43
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 13:28, januszek pisze:
    > Spokojnie, spokojnie :) Poczekajmy aż na rynku pojawią sie telewizory z
    > jabłkiem... ;P

    Obraz w 5D normalnie będzie. To będzie dopiero "emejzing";)

  • 75. Data: 2011-11-09 16:45:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomaszek napisa?(a):

    > No to daj do GIF'a ;)

    Wpisz w wyszukiwarkę: Jamie Beck ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 76. Data: 2011-11-09 16:45:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tomaszek napisa?(a):

    > Obraz w 5D normalnie będzie. To będzie dopiero "emejzing";)

    Ciekawy jaki zasilacz to pociągnie... ;P

    j.

  • 77. Data: 2011-11-09 17:32:02
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Przecież już są - Apple TV się to chyba nazywa.

    To masz na myśli: http://www.apple.com/appletv/specs.html

    j.

  • 78. Data: 2011-11-09 17:47:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    [...]

    > Dokładnie.

    Ja miałem na myśli takie coś co wygląda jak 52" iPad, który wiesza się w
    salonie, obsługuje paluchami i oprócz dostępu do "store" można oglądać
    też programy telewizyjne... ;P

    j.

  • 79. Data: 2011-11-09 18:08:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Muszą najpierw opanować produkcję obudów tej wielkości, których szlag nie
    > trafi po najlżejszym pacnięciu. ;D

    Zgapią od Samsunga... ;P

    j.

  • 80. Data: 2011-11-09 18:12:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 9 Nov 2011 14:28:23 +0200, januszek napisał(a):

    > Spokojnie, spokojnie :) Poczekajmy aż na rynku pojawią sie telewizory z
    > jabłkiem... ;P

    Przecież już są - Apple TV się to chyba nazywa.

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]