    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pomarańczowy zamach na me życie...
    Date: Wed, 31 Mar 2021 17:15:46 +0200

    > Poniekąd także Fioletowy...
    > Zanika mi telefoniczny Orange, gdy spreferuję
    > mu LTE. Gdy spreferuję 2G -- nie zanika...
    >
    > W ciągu ~miesiąca zużyłem bardzo dużo Fioletowego netu
    > (ponad 1GB z darowanych mi 20GB) więc odpaliłem 100GB,
    > czym odciąłem się od świata... Następnego dnia w jakiejś
    > przerwie (nie pamiętam, czym zajmowałem się) dałem znać
    > z nudów Playowi via net, że tęsknię, Play natychmiast
    > zaproponował mi telefoniczną rozmowę -- i bardzo szybko
    > (w parę minut) oddzwonił, ale odesłałA mnie do *500,
    > gdzie straciłem cały majątek z tegoż numeru -- ponad
> [...]

    Nie wiam o co chodzi z Orange ale najprawdopodobniej działają zasady jak
    w roamingu krajowym w Play. Czyli żadnego LTE spoza sieci macierzystej
    nie ma w ich ofercie. Mało tego - oferta Internet Na Kartę nie będzie
    działać w roamingu nawet po 2G, nie sposób nawet się zalogować do sieci
    innych operatorów mając taką kartę.