  • 21. Data: 2012-07-09 11:41:47
    Temat: Re: Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-09 11:38:24 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:

    > Ja pod spód zakładam koszulkę termoaktywną z długimi rękawami a na wierzch
    > bluze. Zakładam, że wyjeżdzając endurakiem i tak się spocę więc nie widzę
    > problemu :) Jeździłem tak przez cały weekend (temeperatury w okolicach 30
    > stopni) i było OK.

    Też tak parę sezonów jeździłem i po zmianie naszła mnie taka myśl - po
    kiego wała się było tak męczyć? ;-)
    Okazuje się, że można się pocić znacznie mniej, nie przegrzewać się, a
    na postojach rozbroić w 5 sekund - bez żadnego wysiłku i szarpania. Tak
    tylko rzucam do przemyślenia ;-)

    de Fresz

  • 22. Data: 2012-07-09 12:10:09
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    On 07/06/2012 10:52 AM, k...@f...net wrote:
    > Pomoc w wyborze sensownej zbroi na lato
    >
    > Jako ze nie daję już rady jeździć w kurtce bo spływam potem, chciałbym prosić o
    radę o wybór zbroi na lato. Potrzebuję tego przede wszystkim do miasta. Znalazłem
    taką Adrenaliny : http://sklep.motorista.pl/zbroja-adrenaline-shell-pr
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Mam budżetowego Adrenaline'a
    (http://allegro.pl/buzer-zbroja-komplet-ochraniaczy-
    cross-enduro-atv-i2453882765.html)
    już drugi sezon. Nie mam porównania z innymi zbrojami, stąd ciężko o
    konstruktywną krytykę. Dla mnie jest OK - tyle;) Latem znacznie lepiej i
    przewiewniej niż w kurtce. Co do samej jakości wykonania, to szwy
    trzymają, nie podarła się jeszcze. Miałem jedną, lekką glebę na szutrze,
    protektory wytrzymały i mi też się nic nie stało. Jedyne co, to już przy
    zakupie doradzono mi żeby śrubki trzymające pasy na ramionach przed
    prykręceniem potraktować klejem anareobowym

    --
    br
    n.

  • 23. Data: 2012-07-09 12:44:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 9 Jul 2012 11:41:47 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > Okazuje się, że można się pocić znacznie mniej, nie przegrzewać się, a
    > na postojach rozbroić w 5 sekund - bez żadnego wysiłku i szarpania. Tak

    Masz racje, nigdy nie pomyślałem, że mógłbym się nie pocić :) Wybrałem
    zbroje zamiast buzera bo mniej rzeczy trzeba ubierać, w zbroi jest też lepsza
    ochrona kręgosłupa. Ale faktycznie zdjęcie ekwipunku bez pomocy drugiej osoby
    na postoju to niewątpliwy plus.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 24. Data: 2012-07-09 13:02:12
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-09 12:44, Piotr Klimek pisze:

> [...]
    > ochrona kręgosłupa. Ale faktycznie zdjęcie ekwipunku bez pomocy drugiej osoby

    A może to:
    http://www.ksantos.pl/detale,534,kamizelka_ochronna_
    fair_play.html

    --
    MN

  • 25. Data: 2012-07-09 14:51:50
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 09 Jul 2012 13:02:12 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A może to:
    > http://www.ksantos.pl/detale,534,kamizelka_ochronna_
    fair_play.html

    Robi mi się gorąco na samą myśl o załozeniu tego na siebie przy 30
    stopniach :)

  • 26. Data: 2012-07-09 15:22:09
    Od: m...@g...com

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 10:52:09 UTC+2 użytkownik k...@f...net napisał:
> [...]
    o.html cena ok w porównianiu np. z Alpinestarsem ale jak z jej wytrzymałością?

    Uzywam czegos podobnego. W cuda jakies bym nie wierzyl ale wychodze z zalozenia, ze
    lepiej to miec na sobie niz tylko t-shirt.
    Jak ze skutecznoscia ochrony nie wiem i mam nadzieje sie nie dowiedziec.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 27. Data: 2012-07-09 19:18:19
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-07-09 09:13, Piotr Klimek pisze:

    > Ja mam tą zbroję kupioną z metką 'Datex' używam na enduro drugi sezon i
    > nic się z nią nie dzieje niedobrego a wywracałem się wielokrotnie.
    > Natomiast nie jestem przekonany czy to dobry wybrór na motocykl szosowy.
    > Po pierwsze nie chciałbym w tym szlifować po asfalcie, owszem są
    > ochraniacze ale pomiędzy nimi jest tylko siateczka i to może się zemścić.

    Z dwa tyg temu na najnowszym moście się ładnie gość przeszlifował
    właśnie w zbroi,z tego co widziałem to się trochę
    poobdzierał.Ochraniacze się poprzesuwały,wyglądało że z połowę tatuaży
    stracił,a za szybko nie mogło być bo ze 100 m przed światłami.
    --
    Tomek
    BMW R1100S