    Date: Sun, 18 Sep 2022 07:50:07 +0200
    Subject: Re: Pomysł na uratowanie starego PSIONa 5
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>

    On 17.09.2022 01:46, Kris wrote:

    > Nie znam się na tym ale na szybko w google psion 5 wpisałem i
    > wychodzi że to coś można już od 200zl kupić.

    Okolice 200 zł to ceny sprzed jakichś dwóch-trzech lat. Teraz trzeba do
    tego doliczyć jakieś kolejne 150-200 zł. ;)

    > Na zdjęciach obudowa całą. 2 stowy- warto więc kombinowanac rzeźbic,
    > drukować? Pisze powyższe bez żadnej złośliwości.

    Powód jest prosty - ich już więcej nie będzie. To nie było Commodore
    C64, które wyprodukowano w milionach egzemplarzy i których ciągle
    mnóstwo wala się u ludzi po strychach. To nie jest też sprzęt
    rozrywkowy, który po latach swojej świetności mógłby dostać drugie życie
    np. jako urządzenie oddane młodszemu bratu do grania.
    To był biznesowy komputerek kieszonkowy - nie wyprodukowano ich aż tak
    wiele, a większość poszła do utylizacji, gdy przestała być użyteczna.
    Jeśli mogę ocalić jeden, to spróbuję to zrobić. :)