  • 1. Data: 2010-09-15 09:21:09
    Temat: Portal Orange.pl
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    Wkurzonym, jak ja, nową "funkcjonalnością" portalu Orange.pl proponuję
    następujące wejście (można dodać np. do zakładek):

    https://www.orange.pl/portal/map/map/hub_help?stamp=
    1273755134323

  • 2. Data: 2010-09-15 11:04:17
    Temat: Re: Portal Orange.pl
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 15.09.2010 11:21, mirekc wrote:
    > Wkurzonym, jak ja, nową "funkcjonalnością" portalu Orange.pl proponuję
    > następujące wejście (można dodać np. do zakładek):
    >
    > https://www.orange.pl/portal/map/map/hub_help?stamp=
    1273755134323

    jakieś szczegóły poproszę
    Marx

  • 3. Data: 2010-09-16 22:48:37
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-09-15 11:21, mirekc pisze:
    > Wkurzonym, jak ja, nową "funkcjonalnością" portalu Orange.pl proponuję
    > następujące wejście (można dodać np. do zakładek):
    >
    > https://www.orange.pl/portal/map/map/hub_help?stamp=
    1273755134323

    To jest lepsze: multobox (poczta, sms-y)
    http://www.orange.pl/portal/map/map/signin?redirect=
    1284677230207&_requestid=73647

    --
    animka