-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Date: Tue, 23 Mar 2010 17:08:06 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 88
Message-ID: <hoap4u$f42$1@news.mm.pl>
References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
<z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
<hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
<hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
<hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
<ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho6ues$114a$1@news.mm.pl>
<ho70gt$c03$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho72nr$40b$1@news.mm.pl>
<ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho9116$1n1t$1@news.mm.pl>
<ho9tsp$80m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1269360606 15490 81.190.86.247 (23 Mar 2010 16:10:06 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 23 Mar 2010 16:10:06 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
In-Reply-To: <ho9tsp$80m$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266668
[ ukryj nagłówki ]Bugatti pisze:
>> LOL
>> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
>
> Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
> jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
> miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
> przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
> wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że
> to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
>
Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW.
Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :>
>> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
>> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
>
> Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy
> emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
>
Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia.
>> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
>>
>
> Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
>
Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma.
Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :>
>> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
>> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
>
> Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał
> panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat
> ma taki tester.
>
> PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do
> ogółu choćby 3.0TDi-CR
>
Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie
zrobisz.
>> Chcialbys :>
>> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a
>> nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
>
> Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
> początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
>
Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola
rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w
owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :>
>> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
>
> Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
> merytoryczna twoich postów jest marna.
>
Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :>
> Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych
> kilku większość jest z 2.0PD
>
> Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
>
Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote.
Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :>
>> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie
>> (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
>
> Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum
> za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)
Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly,
wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :>
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 17:46 Bugatti
- 23.03.10 18:01 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.03.10 21:26 Karolek
- 24.03.10 01:19 P_ablo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-19 Zakrzewo => SAP HCM Consultant <=
- 2025-07-19 Poznań => Konsultant SAP HCM <=
- 2025-07-19 Poznań => SAP HCR Consultant <=
- 2025-07-18 celnicy pobili policjanta
- 2025-07-18 Warszawa => Technik IT - Konfiguracja i Wsparcie Sprzętowe <=
- 2025-07-18 Warszawa => Specjalista ds. Sprzętu IT i Wsparcia Technicznego <=
- 2025-07-18 Białystok => Kotlin Developer <=
- 2025-07-18 Warszawa => Sales Director (Cloud solutions) <=
- 2025-07-18 Spalinowa trauma
- 2025-07-18 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-07-18 Białystok => Programista Kotlin <=
- 2025-07-18 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-07-18 Łódź => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-18 Łódź => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-18 Lublin => Delphi Programmer <=