  • 11. Data: 2012-04-26 20:05:54
    Temat: Re: Praca na stanowisku Projektant Układów Elektronicznych
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    No cóż, akurat jeśli chodzi o ciebie, to wystarczy poczytać grupy
    dyskusyjne, żeby uniknąć zatrudnienia... niewłaściwej osoby.

    no myślę, że tobie to należy się nagroda od moderatorów elektrody... i od
    całej Unii Europejskiej - jakby Ktoś miał jakieś spostrzeżenia na temat
    pracy to niech śmiało pisze, olać moderatorów Internetu...

  • 12. Data: 2012-04-26 20:19:22
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gałka" <p...@C...pl> napisał w
    wiadomości news:4f9983a3@news.home.net.pl...

    > A w sklepie cenę podaje ten co sprzedaje, czy ten co kupuje ;-) ?

    W efekcie końcowym i tak ją dyktuje ten co kupuje.

    Marek

  • 13. Data: 2012-04-26 20:22:52
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > W efekcie końcowym i tak ją dyktuje ten co kupuje.

    nie prawda, PO kupuje tanio (od kolesi)
    a PiS musi bulić... takie fakty, gdzie Ty tu widzisz wolny rynek?

  • 14. Data: 2012-04-26 20:32:40
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    W firmie u znajomego przyjęto gościa. Szef też myślał że najmie murzyna ale
    go gościu tak przechytrzył i się przedstawić umiał że wyszedł na supermena
    po ważnych studiach (zaocznych) i dlatego od razu dostał na dzień dobry
    stawkę jakiej nikt dotychczas nie widział w firmie. Po 1,5 roku te same
    studia ale lepszy kierunek i z lepszymi wynikami ukończył inny pracownik,
    który pracował tak sobie jako magazynier od lat kilku. On po prostu dorabiał
    do tego co mu mamusia dawała. Poszedł więc do szefa i pokazał dyplom. Szef
    go olał i wskazał drzwi pytając a jakie masz doświadczenie? Zwolnił się więc
    i założył własną działalność i montuje urządzenia dostarczane przez firmę w
    której był dotychczas magazynierem. Już po pół roku stał się w mieście
    najważniejszym klientem starej firmy z poważnymi obrotami co świadczy że ma
    głowę naprawdę na karku a mimo to jego dawny szef ma na niego takie
    nienormalne spojrzenie i odzywki że aż kumplowi się raz krew zagotowała i
    skarcił szefa za złe odzywki do klienta który już przecież nie jest jego
    chłopcem magazynierem.
    Jak widać ćwok zostanie ćwokiem.

    Marek

  • 15. Data: 2012-04-26 20:39:55
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 26 Apr 2012 20:05:54 +0200,
    identifikator: 20040501 <N...@g...pl> screamed:
> [...]
    > całej Unii Europejskiej - jakby Ktoś miał jakieś spostrzeżenia na temat
    > pracy to niech śmiało pisze, olać moderatorów Internetu...

    Tak. Zwalaj własną indolencję na Elektrodę, Tuska i Unię Europejską.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 20:39:30 user up 13150 days, 8:34, 1 user, load average: 0.00, 0.10, 0.54 ]

    Any program that runs right is obsolete.

  • 16. Data: 2012-04-26 21:27:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    > No cóż, akurat jeśli chodzi o ciebie, to wystarczy poczytać grupy
    > dyskusyjne, żeby uniknąć zatrudnienia... niewłaściwej osoby.

    ROTFL!

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 17. Data: 2012-04-26 22:14:04
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    tylko ja widzę krzaczory?

  • 18. Data: 2012-04-26 22:22:00
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    nazgul wrote:
    > tylko ja widzę krzaczory?

    Beskidzkie krzaczory!

    Brak deklaracji kodowania i "bez to pewnikiem".

    --
    Włodek

  • 19. Data: 2012-04-27 00:13:28
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 26 Apr 2012 19:19:31 +0200, Piotr Gałka

    >Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    >A w sklepie cenę podaje ten co sprzedaje, czy ten co kupuje ;-) ?
    >P.G.

    niby tak, ale to jestes sprzedawca......a ktos chce (ciebie) kupic.
    Wiec kto podaje cene? Sprzedajacy.

    --
    ThinkXtra

  • 20. Data: 2012-04-27 02:02:29
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andrzej Ekiert pisze tak:

    > Zupełnie nie rozumiem tych zawsze pojawiających się ataków na
    > wszystkie oferty pracy.

    Bo pewnie tutaj nikogo nie znajdą. To jak ogłoszenie postera z
    Bangladeszu "szukam importera trampek" na grupę ustawionych cwaniaków
    gadających w wolnym czasie o pogodzie.

    > Co mają oferować? SPA i masaż?

    napisać: wynagrodzenie do 6tyś zł

    --