  • Data: 2019-06-24 20:21:28
    Temat: Re: Prądu zabrakło ale w dieslu ;-)
    Od: sirapacz <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie: Czy jak już zapali to pojedzie/dojedzie do mechanika?
    > Kilka kilometrów przynajmniej?

    wspomaganie jak masz 1.9jtd to albo punto2 przed liftem i tam musisz
    wyłączyć wspomaganie albo jak większy np. doblo to nic nie robisz bo
    hydrauliczne.

    wyłączasz światła mijania i inne zbędne odbiorniki i możesz tak zrobić
    kilkadziesiąt kilometrów z palcem w nosie. Testowane na 1.3jtd jak
    zdechło się rolce napinacza. Po dojechaniu do domu miałem jeszcze
    całkiem sporo prądu. Jazda trochę trasa, trochę miasto.

    Na punto 1.2 (benzyna) kiedyś musiałem robić tak, że na rano ładowałem
    akumulator i do pracy. Potem po mieście kilkanaście kilometrów, czasami
    ponad 20 i cały czas z multimetrem w gniazdku. Do bodajże 7,5V wszystko
    włącznie z kompem działało. Rozruch gorącego silnika możliwy był bodaj
    od 9V. Potrafiło wystarczyć na cały dzień takiego kręcenia się i kilka-
    kilkanaście uruchomień nagrzanego silnika.