  • 1. Data: 2013-01-26 01:21:32
    Temat: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: "Kris_Polska" <c...@k...pl>

    czas skonczyc z rozdawnictwem i nieskonczona liczba egazaminow
    i podejsc do kursu ktora obecnie jest dozywotnia !!!

    wiekszosc wypadkow jest powodowana przez osoby niedowidzace
    , osoby majace spozniony refleks, lub zla ocene sytacji nawet przy
    najprostszym manewrze jak skret w lewo

    niedawno pozbawiono tak kareiery i celu w zyciu jednego olimpijczyka
    http://londyn2012.dziennik.pl/bialo-czerwoni/artykul
    y/391269,polscy-olimpijczycy-rozbili-sie-na-motorze-
    do-londynu-nie-pojada.html

    filmik z zdarzenia
    http://www.youtube.com/watch?v=5mvg9-UB9iU

  • 2. Data: 2013-01-26 08:12:36
    Temat: Re: Prawo jazdy tylko dla wlasciwych osob...
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-26 01:21, Kris_Polska pisze:
> [...]
    >
    > wiekszosc wypadkow jest powodowana przez osoby niedowidzace
    > , osoby majace spozniony refleks, lub zla ocene sytacji nawet przy

    tu spóźniony refleks :P

    http://www.liveleak.com/view?i=8df_1359089539

  • 3. Data: 2013-01-26 09:44:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 Jan 2013 01:21:32 +0100 osobnik zwany Kris_Polska
    napisał:

    > czas skonczyc z rozdawnictwem i nieskonczona liczba egazaminow i podejsc
    > do kursu ktora obecnie jest dozywotnia !!!

    czas podejść do słownika języka polskiego

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2013-01-26 11:50:30
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-26 01:21, Kris_Polska pisze:
    > czas skonczyc z rozdawnictwem i nieskonczona liczba egazaminow
    > i podejsc do kursu ktora obecnie jest dozywotnia !!!

    Pomijając gramatykę tej wypowiedzi - siebie uważasz za właściwą osobę do
    kierowania? To wyobraź sobie, że jednak "system" uzna Cię za niewłaściwą.
    Jak to wpłynęłoby na Twoje życie?

    Zanim zaczniesz innym zabierać prawko - postaw się w ich sytuacji.
    99% ludzi, którzy nie nadają się do agresywnej jazdy - potrafią jeździć
    spokojnie i bez żadnych zagrożeń przejechać z domu do pracy czy do
    centrum handlowego, albo odebrać dzieci/wnuki z przedszkola.

    --
    MN

  • 5. Data: 2013-01-26 11:59:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

> [...]
    > spokojnie i bez żadnych zagrożeń przejechać z domu do pracy czy do centrum
    > handlowego, albo odebrać dzieci/wnuki z przedszkola.

    O ile na pewno potrafią, a nie tylko tak im się wydaje.

  • 6. Data: 2013-01-26 12:08:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-26 11:59, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > O ile na pewno potrafią, a nie tylko tak im się wydaje.

    Statystyki mówią, że potrafią.

    --
    MN

  • 7. Data: 2013-01-26 12:14:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:ke0df8$she$...@n...task.gda.pl...

    > Statystyki mówią, że potrafią.

    Jakie statystyki?
    I jak odnotowują ilość niebezpiecznych sytuacji, którzy takowi stworzyli,
    ale dzięki refleksowi bardziej ogarniających co się dzieje użytkowników
    drogi nie doszło do kolizji?

  • 8. Data: 2013-01-26 12:15:44
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 Jan 2013 12:14:03 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

> [...]
    > stworzyli, ale dzięki refleksowi bardziej ogarniających co się dzieje
    > użytkowników drogi nie doszło do kolizji?

    większość niebezpiecznych sytuacji tworzą "miszczowie kierownicy", którym
    się wydaje, że potrafią zapieprzać

  • 9. Data: 2013-01-26 12:20:42
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    Ja mam wrażenie, że wielu kierowców jeździ agresywnie. Przykładowo, obecnie
    trudno przejść pieszemu po pasach, bo mniej więcej połowa kierowców (moja
    własna statystyka) przejeżdża prawie po piętach, a nie poczeka, aż pieszy
    zejdzie z przejścia. Niektórzy się zatrzymają, ale ruszają, gdy pieszy jest
    jeszcze na wysokości ich pojazdu.
    Nie cierpię Tuska, ale akurat fotoradary popieram. Dobrze, że biorą się
    także za przejeżdżanie na czerwonym świetle. Dodatkowo mam nadzieję, że
    zwrócą uwagę na nie zatrzymywanie się na zielonej strzałce. Trzeba polskich
    kierowców brać za twarz. Co do egzaminów, to samochodów jest i tak za dużo,
    dlatego im trudniejsze egzaminy, tym lepiej - miejmy nadzieję, że będą
    zdawać tylko najlepiej przygotowani do bycia kierowcami. Za komuny
    samochodów było mało, a ludzie i tak odbierali dzieciaki/wnuki z
    przedszkola.

    Robbo

  • 10. Data: 2013-01-26 12:30:46
    Od: tá´Ź

    Robbo wrote:

> [...]
    > tak za dużo, dlatego im trudniejsze egzaminy, tym lepiej - miejmy
    > nadzieję, że będą zdawać tylko najlepiej przygotowani do bycia

    Uwaga, troll (marny).

    --
    ss??q s? ??u??ou??