  • 1. Data: 2012-07-11 12:55:11
    Temat: Precel wolny od sikacza
    Od: AZ <a...@g...com>

    Jakby ktos jeszcze byl naiwny i wierzyl w pokojowe zamiary Owcy.
    No to dodali do formularza z wysylaniem ptaszka:

    Zapoznałem/am się z charakterystyką grupy
    [link do http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle] oraz z
    netykietą [link do http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Netykieta
    &v=17xa]

    Komentarz zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
    tylko poczytac.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2012-07-11 12:59:49
    Temat: Re: Precel wolny od sikacza
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    &v=17xa] Komentarz
    > zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla tylko poczytac.

    Znaczyt sie wyjebałeś ich?;-)

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-07-11 13:18:56
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 11.07.2012 12:59, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    &v=17xa] Komentarz

    > Znaczyt sie wyjebałeś ich?;-)

    już nie.
    Niemniej widać, że Owca bez precla życ nie może, w końcu wbrew temu co
    mowi precel robi mu prawie 100% ruchu na tej bramce.
    Kłamca zawsze kłamie (by E=mc2)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 4. Data: 2012-07-11 13:23:26
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-07-11 12:55, AZ pisze:
    > No to dodali do formularza z wysylaniem ptaszka:
    >
    > Zapoznałem/am się z charakterystyką grupy
    > [link do http://www.usenet.pl/opisy/pl.rec.motocykle]

    O kurka, to juz 15 lat minelo.. ;)

    > Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla tylko poczytac.

    Dobre i tyle ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 5. Data: 2012-07-11 13:36:38
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-07-11 12:55, AZ pisze:
    > Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
    > tylko poczytac.

    Że niby tego postu "sdfsdf" z 13:27 nie ma?

    pzdr
    Zyga

  • 6. Data: 2012-07-11 13:41:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-11, Zyga <z...@w...pl> wrote:

    > Że niby tego postu "sdfsdf" z 13:27 nie ma?

    No dlugo nie bylo bo sie juz sikacz wylgal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2012-07-11 14:04:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-11 13:36, Zyga pisze:

    > Że niby tego postu "sdfsdf" z 13:27 nie ma?

    Na pierwszy rzut oka widać, że to nie dziecko pisało.

    --
    MN

  • 8. Data: 2012-07-11 14:46:00
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Komentarz zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
    > tylko poczytac.

    Poważnie?

    Pozdr,
    Mariusz

  • 9. Data: 2012-07-11 15:14:53
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 11 lipca 2012 14:46:00 UTC+2 użytkownik Lovtza napisał:
    > &gt; Komentarz zbedny. Na szczescie dzieciarnia juz moze sobie precla
    > &gt; tylko poczytac.
    >

    > Poważnie?
    A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes gowniarz i
    szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
    Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
    Dotarlo?

    Bartek Kacprzak

  • 10. Data: 2012-07-11 15:25:51
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 11.07.2012 15:14, b...@g...com pisze:

    > A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes gowniarz i
    szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
    > Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
    > Dotarlo?

    nie dotrze. Bo to nie hcodzi o przekonanie kogokolwiek. To jest wojna
    ideologiczna. Musi wyjsc na jego, nie ważne jak bardzo śmieszny w tym
    będzie. A może mu kiedys ktos kontrolnie wpierdol po prostu spusci...?