  • 11. Data: 2012-07-11 15:29:24
    Temat: Re: Precel wolny od sikacza
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-11 15:14:53 +0200, b...@g...com said:

    > A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes gowni
    > arz i szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
    > Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
    > Dotarlo?

    Nie no kurwa, już mi cycki opadają. Nie możecie łosie jeden z drugim
    KF-ów se porządnie zaimplementować? Nie widzicie, że sami dyskusjami
    okołosikaczowymi robicie tutaj znacznie większy gnój niż te 5 postów na
    krzyż z tego pożal się buk portaliku? Załóżta se jakiegoś foruma np.
    "Szczoch - sikacz to dla dzieci" i tam się wyżalajcie, zamiast kręcić
    jeden debilny flejm po drugim. Tak trudno zrozumieć, że trafiliście na
    beton, którego nic nie skruszy i jojczenie, czy inne szczenięce żale
    nic nie zmienią? Znaczy jesteście tak samo odporni jak coś, z czym
    próbujecie walczyć.

    de Fresz

  • 12. Data: 2012-07-11 15:33:30
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-11 15:25:51 +0200, Arni <a...@n...spam.pl> said:

    > nie dotrze. Bo to nie hcodzi o przekonanie kogokolwiek. To jest wojna
    > ideologiczna.

    Tak właśnie Arni, dokładnie coś takiego prowadzisz, bezsensowną wojnę
    ideologiczną. Miło, że w końcu sam to nazywasz po imieniu.

    de Fresz

  • 13. Data: 2012-07-11 15:35:45
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > A ja myslalem, ze ty to powazny czlowiek jestes a ty po prostu jestes
    gowniarz i szczyl. Moj syn ma wiecej klasy niz ty.
    > Zjezdzaj stad razem z tym swoim syfem.
    > Dotarlo?

    Po Twoim poście nie mogę oprzeć się wrażeniu, że jesteś ostatnią osobą,
    która ma moralne prawo robić mi uwagi na temat klasy i stylu... A co do
    reszty? Cóż, po prostu zauważyłem (notoryczną tutaj zresztą) rozbieżność
    między tym co się puszcza w eter, a rzeczywistością...

    Pozdr,
    Mariusz

  • 14. Data: 2012-07-11 15:50:49
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 11 lipca 2012 15:29:24 UTC+2 użytkownik de Fresz napisał:
    {ciach}
    Jak ze lamer komputerowy jestem, podpowiedz z laski swojej jak w OE skonfigurowac
    regule aby wszystkie posty ze sikacza byly z automatu wywalane. I masz to jak w
    banku, ze wiecej sie w tych dysputach nie odezwe.
    Obiecuje.

    pozdr
    Bartek Kacprzak

  • 15. Data: 2012-07-11 15:52:49
    Od: b...@g...com

    W dniu środa, 11 lipca 2012 15:35:45 UTC+2 użytkownik Lovtza napisał:

    > Po Twoim po�cie nie mog� oprze� si� wra�eniu, �e jeste� ostatni�
    osobďż˝,
    > kt�ra ma moralne prawo robi� mi uwagi na temat klasy i stylu... A co do
    > reszty? C�, po prostu zauwa�y�em (notoryczn� tutaj zreszt�)
    rozbie�no��
    > mi�dzy tym co si� puszcza w eter, a rzeczywisto�ci�...
    Powiedzial czlowiek, do ktorego nie dociera, ze wiekszosc go tu nie chce, razem z
    sikaczem.
    Moze sprawdz w slowniku co to jest "moralnosc".

    Bartek Kacprzak

  • 16. Data: 2012-07-11 17:11:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 11 Jul 2012 13:35:45 +0000 osobnik zwany Lovtza
    wystukał:

> [...]
    > reszty? Cóż, po prostu zauważyłem (notoryczną tutaj zresztą) rozbieżność
    > między tym co się puszcza w eter, a rzeczywistością...

    ale uparcie dostarczasz to czytelnikom sikacza. Masochista?

  • 17. Data: 2012-07-11 17:29:17
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Moze sprawdz w slowniku co to jest "moralnosc".

    Zaraz po tym, jak zaczniesz stosować sie do netykiety.

    Pozdr,
    Mariusz

  • 18. Data: 2012-07-11 17:33:24
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > będzie. A może mu kiedys ktos kontrolnie wpierdol po prostu spusci...?

    Arni, żałosny mierniaku,

    W swej ciasnocie umysłowej nie rozumiesz nawet, że świat jest bardzo mały
    i że jest duża szansa, że się gdzieś i kiedyś spotkamy twarzą w twarz.
    Będę wtedy bardzo ciekaw, czy będziesz takim chojrakiem wyrywnym do
    spuszczania wpierdolu. Coś mi mówi, a ja mam bardzo dobrą intuicję, że Ty
    samodzielnie ledwo radzisz sobie ze spuszczeniem wody w kiblu...

    Pozdr,
    Mariusz

  • 19. Data: 2012-07-11 19:03:08
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11.07.2012 13:18, Arni pisze:
    > Kłamca zawsze kłamie (by E=mc2)

    To paradoks kłamcy sfomułowany przez Eubulidesa z Miletu ok 2400 lat
    temu a nie cytat z marnego filmidła.

    --
    Tom01

  • 20. Data: 2012-07-11 19:20:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-07-11, Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc> wrote:

    > To paradoks kłamcy sfomułowany przez Eubulidesa z Miletu ok 2400 lat
    > temu a nie cytat z marnego filmidła.

    A ja myslalem ze paradoksem klamcy jest to gdy mowi ze klamie. To co
    napisal Arni to akurat rozwiazanie paradoksu przez bohatera filmu.

    --
    Artur
    ZZR 1200