  • 1. Data: 2009-09-12 16:13:02
    Temat: Problem z GeForce4 Ti 4200 i wyjściem dvi
    Od: robiq <r...@p...onet.pl>

    Mam kompa podłączonego przez kabel dvi-hdmi do telewizora LCD.
    Wszystko chodziło do dzisiaj. Po włączeniu pokazał się ekran z
    tekstowy, ale Windows już nie. Karta działa po d-sub bez żadnych
    problemów. Sprawdzałem na monitorze z dvi - nie działa, a więc to nie
    wina telewizora. Czy da się coś zrobić, czy trzeba kupić nową kartę?

    Robert Kopias

  • 2. Data: 2009-09-12 19:53:45
    Temat: Re: Problem z GeForce4 Ti 4200 i wyjściem dvi
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "robiq" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]
    > problemów. Sprawdzałem na monitorze z dvi - nie działa, a więc to nie
    > wina telewizora. Czy da się coś zrobić, czy trzeba kupić nową kartę?

    W trybie awaryjnym to samo? Bios na tv się wyświetla?

  • 3. Data: 2009-09-12 20:22:29
    Od: robiq <r...@p...onet.pl>

    On 12 Wrz, 21:53, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > W trybie awaryjnym to samo? Bios na tv się wyświetla?

    Trochę źle napisałem, bo wyjście DVI zupełnie padło, żadnej reakcji
    ekranu od włączenia komputera, jakby DVI się nie aktywował pomimo
    podłączonego urządzenia.
    Ale karta działa po d-sub.

  • 4. Data: 2009-09-13 07:01:59
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "robiq" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqo.googlegroups.com...
    > Trochę źle napisałem, bo wyjście DVI zupełnie padło, żadnej reakcji
    > ekranu od włączenia komputera, jakby DVI się nie aktywował pomimo
    > podłączonego urządzenia.
    > Ale karta działa po d-sub.

    Sprawdzałeś inny kabel/przejściówkę? Jak nie pomoże to padło wyjście DVI na
    karcie.

  • 5. Data: 2009-09-13 20:58:07
    Od: robiq <r...@p...onet.pl>

    On 13 Wrz, 09:01, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Sprawdzałeś inny kabel/przejściówkę? Jak nie pomoże to padło wyjście DVI na
    > karcie.

    sprawdzałem na monitorze z wejściem dvi, niestety bez rezultatu. Czyli
    nic się nie da niestety zrobić.