  • 11. Data: 2011-10-13 15:41:45
    Temat: Re: Problem z czytnikiem kart pamięci
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4e95dfa5$0$2182$65785112@news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    .pl...

    > Nie mówię że chińszczyzna to kiepski produkt ale jak widzę że ten sprzęt
    > nie działa jak powinien to myśl taka sama przychodzi do głowy.

    Sam już nic nie wiem. Coś powoduje konflikt. Bo sprawdzałem na 3 innych
    komputerach i tam nie ma problemu. Co jeszcze może wpływać na nie poprawne
    wyświetlanie zdjęć z czytnika kart pamięci? Po skopiowaniu ich na dysk błędy
    są też kopiowane.

  • 12. Data: 2011-10-13 15:49:11
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-13 16:09, Mariusz wrote:

    > Uwielbiam jak ludzie nie czytają uważnie - nie ma tam słowa o tym, że
    > czytnik sprzedało Allegro.

    Napisałeś, że z allegro, a co to znaczy? allegro wyprodukowalo, allegro
    sprzedalo, allegro nic nie zrobilo? Ci sami ludzie/firmy co sprzedaja na
    allegro maja wlasne sklepy w rzeczywistosci i wlasne sklepy internetowe.
    Moglbys rownie dobrze napisac cos o ceneo lub skapcu i mialoby to takie
    same znaczenie merytoryczne.

  • 13. Data: 2011-10-13 15:51:24
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > komputerach i tam nie ma problemu. Co jeszcze może wpływać na nie
    > poprawne wyświetlanie zdjęć z czytnika kart pamięci? Po skopiowaniu ich

    Zdjecie jest plikiem, jezeli twierdzisz ze zle sie wyswietla:
    a) niepoprawnie sie skopiowalo na dysk HDD lub zle jest odczytywane z
    flash (wygeneruj na innym kompie MD5 i porownaj z wygenerowanym od siebie)
    b) masz felerne oprogramowanie do wyswietlania grafiki. Moze to akurat
    zdjecia ze specyficznego aparatu, z ktorym Twoj wyswietlacz obrazkow
    sobie nie radzi

  • 14. Data: 2011-10-13 16:02:26
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    > Chińszczyzna marki Samsung ma szanse przejść bardziej rygorystyczne testy
    > jakości przed opuszczeniem fabryki, niż chińszczyzna marki Siyopieswiecoto.

    To nie chińskie firmy / fabryki są winne tylko producenci. Jak ktoś żałuje paru
    centów na sprawdzenie jakości wyrobu (bo tnie koszty jak się da) to kto jest
    winny? Jak zapłacisz trochę więcej to będziesz miał znacznie lepszą jakość, niż
    wyprodukowane w europie.

  • 15. Data: 2011-10-13 16:29:07
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message

> [...]
    > komputerach i tam nie ma problemu. Co jeszcze może wpływać na nie poprawne
    > wyświetlanie zdjęć z czytnika kart pamięci? Po skopiowaniu ich na dysk
    Sprawdź RAM w tym komputerze jakimś RAM testem. Być może to nie jest wina
    czytnika a pamięci w tym komputerze.

  • 16. Data: 2011-10-13 21:46:57
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > "rageofhonor" <w...@w...pl> wrote in message

    > Sprawdź RAM w tym komputerze jakimś RAM testem. Być może to nie jest wina
    > czytnika a pamięci w tym komputerze.

    Sprawdziłem RAM Memtestem 2 x i niec nie wykazało. Zero błędów.

    Może czytnik gryzie się z jakimś sprzętem lub sterownikiem.

  • 17. Data: 2011-10-13 22:28:46
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Sprawdziłem RAM Memtestem 2 x i niec nie wykazało. Zero błędów.
    >
    > Może czytnik gryzie się z jakimś sprzętem lub sterownikiem.

    A gdzie podłączasz? Z tyłu do gniazd wyprowazonych na płycie czy do panelu
    na obudowie podłączonym kablem z gniazda płyty głównej?
    Pewnie z przodu. Spróbuj wetknąc od tyłu obudowy.

  • 18. Data: 2011-10-13 23:50:28
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

> [...]
    > na obudowie podłączonym kablem z gniazda płyty głównej?
    > Pewnie z przodu. Spróbuj wetknąc od tyłu obudowy.

    Przerabiałem też i to. W obu przypadkach jest ten sam efekt. Z tyłu musiałem
    zastosować dodatkowy kabel bo czytnik jest trochę nie wymiarowy.

  • 19. Data: 2011-10-14 06:05:32
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

> [...]
    > kto jest winny? Jak zapłacisz trochę więcej to będziesz miał znacznie
    > lepszą jakość, niż wyprodukowane w europie.

    Można podyskutować, bo godne dyskusji, określenie "znaczną jakość"
    i zapłacić "trochę więcej", bo może z równym prawdopodobieństwem
    - zapłacić dużo więcej, za gorszą jakość. I tez nie możesz się nie zgodzić.

    Artur(m)

  • 20. Data: 2011-10-26 15:45:17
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    > Czytnik firmy SIYOTEAM. Po podłączeniu do PC pokazuje nie poprawnie
    > zdjęcia na karcie SD. Jakieś przebarwienia itd. Co może być przyczyną? Na
    > starym laptopie nie ma problemu.

    Dzisiaj sprawdziłem logi i mi wyszło coś takiego:

    Typ zdarzenia: Ostrzeżenie
    Źródło zdarzenia: Disk
    Kategoria zdarzenia: Brak
    Identyfikator zdarzenia: 51
    Data: 2011-10-26
    Godzina: 17:33:51
    Użytkownik: Brak
    Komputer: DOM
    Opis:
    Podczas operacji stronicowania wykryto błąd urządzenia \Device\Harddisk1\D.

    Taki błąd występuje po podłączeniu czytnika pod USB i przeglądaniu zdjęć.

    Czy ta informacja coś może wyjaśnić?