  • 1. Data: 2011-11-14 20:37:33
    Temat: Problem z drukarką laserową HP 4V
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    Drukarka od pewnego momentu przestała drukować górną część strony.
    Strona testowa wygląda następująco:
    http://imageshack.us/photo/my-images/546/00000001i.j
    pg/
    Czy to problem bębna (wymienianego razem z tonerem) czy coś poważniejszego?
    Drukarka dość leciwa i nie uśmiecha mi się wymiana tonera za niecałe 200 zł
    w ciemno.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 2. Data: 2011-11-15 10:24:02
    Temat: Re: Problem z drukarką laserową HP 4V
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "mkonst" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Drukarka od pewnego momentu przestała drukować górną część strony.
    > Strona testowa wygląda następująco:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/546/00000001i.j
    pg/

    niewiele widać. Powstaje pytanie dlaczego ludzie korzystają z tak
    beznadziejnego syfu zawalonego reklamami jak imageshack ?
    wrzuć na wrzuta.pl może coś więcej da się zobaczyć bo z tym imageshackiem
    nie można się dogadać.

  • 3. Data: 2011-11-15 10:54:34
    Od: "_ąćęłńóśżź." <j...@g...pl>

    Prawdopodobnie gdzieś w sieci wyszperasz Service Manual (może nawet na
    elektrodzie).

    -----

  • 4. Data: 2011-11-15 21:30:00
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    Doxent wrote:
> [...]
    > beznadziejnego syfu zawalonego reklamami jak imageshack ?
    > wrzuć na wrzuta.pl może coś więcej da się zobaczyć bo z tym

    http://w232.wrzuta.pl/obraz/4aqp8Tdo6lE/problem_z_hp
    _4v

  • 5. Data: 2011-11-17 21:28:58
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 21:37:33 +0100, mkonst napisał(a):

    > Drukarka od pewnego momentu przestała drukować górną część strony.

    moze folia na rolce od fusera sie porwala... a ta twoja gora strony to nie
    jest przypadkiem bok?

    --
    jg

  • 6. Data: 2011-11-19 20:44:13
    Od: "mkonst" <m...@n...pl>

    jg wrote:

    > moze folia na rolce od fusera sie porwala... a ta twoja gora strony
    > to nie jest przypadkiem bok?

    To co zamieściłem to akurat skan kartki A3 która wychodzi krótszym bokiem
    więc nie drukuje boku, w przypadku kartki A4 wychodzi ona z drukarki
    dłuższym bokiem i wtedy brakuje góry.

  • 7. Data: 2011-11-19 21:14:37
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "mkonst" <m...@n...pl> wrote in message

    > To co zamieściłem to akurat skan kartki A3 która wychodzi krótszym bokiem
    > więc nie drukuje boku, w przypadku kartki A4 wychodzi ona z drukarki
    > dłuższym bokiem i wtedy brakuje góry.

    Dla spokoju sprawdziłbym, czy coś częściowo nie przesłania drogi optycznej od okienka
    lasera do bębna.