  • 31. Data: 2012-10-04 13:37:40
    Temat: Re: Problem z formatowaniem karty SD
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl>

    > To nie masz gwarancji na nią ?? ja jestem przekonany na 95% że uszkodzona
    > jest karta lub przelotka bo zdaża się to często.
    Gwarancji (pisemnej) jako takiej nie dostałem. Jedynym dokumentem
    jest paragon, którego póki co nie mogę znaleźć. Ale pewnie go znajdę.
    Inna sprawa, to uznanie gwarancji.
    Jednak i tak muszę kupić czytnik do kart micro SDHC 32 GB.
    Dowiedziałem się dzisiaj, że właśnie pojemność jest tu decydująca.
    Stare czytniki nie będą czytały kart 32 GB, bo to jest nowość.
    I takiego czytnika szukam. Ten za 45 zł traktuję jako możliwość.
    Wolałbym coś tańszego.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 32. Data: 2012-10-04 16:44:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl> wrote in message
    > Ale czy może tak uszkodzić, że potem nawet na komputerze
    > nie da się takiej karty sformatować?

    przypuszczam ze moze jezeli z tablicy partycji zrobi sie sieczka

    > Ponadto nie było mowy o zapisie na karcie włożonej do tabletu,
    > tylko o obejrzeniu zawartości i próbie otwarcia plików.

    jezeli nie miales sprzetowego zabezpieczenia przed zapisem to
    raczej nie jestes w stanie sprawdzic czy system czegos nie pisal
    po karcie prawda?

  • 33. Data: 2012-10-04 16:49:02
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > Stare czytniki nie będą czytały kart 32 GB, bo to jest nowość.
    > I takiego czytnika szukam. Ten za 45 zł traktuję jako możliwość.

    kingston g2 na usb 2.0

  • 34. Data: 2012-10-04 17:26:55
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > Jakieś dowody?

    dowody na to ze czytnik nie obslugujacy sdhc nie obsluguje sdhc? :D

    > Mam w domu kilka lat czytnik Hama 35 in 1 kupiony jakoś w 2006 roku. Wtedy
    > chyba nie było SDHC.

    specyfikacja sd v2.0 czyli sdhc pojawila sie na poczatku 2006

    > Mimo to bez problemu obsługuje karty SDHC 16 GiB i SD 4 GiB.

    wiec obsluguje karty sdhc, co sie z tym wiaze nie jest czytnikiem "sdsc only"

    sdsc - popularnie znane jako karty sd - spelniaja warunki opisane w
    specyfikacji sd v1, chyba ~1999, rozmiar do 2GB (w wersji sd v1.01 do 4GB)

    sdhc - poczatek 2006, karty spelniaja warunki specyfikacji v2, pojemnosc od
    2GB do 32GB

    sdxc - 2009 karty od 32GB do 2TB

  • 35. Data: 2012-10-04 18:52:07
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "m4rkiz" napisał w wiadomości grup
    > specyfikacja sd v2.0 czyli sdhc pojawila sie na poczatku 2006

    Tylko, że czytnik chyba zaczęli produkować w 2004 czy w 2005 roku. ;) Fakt,
    że za ten czytnik znacznie więcej zapłaciłem, niż typowy chińczyk.

  • 36. Data: 2012-10-04 19:07:05
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 13:37, Adam pisze:
> [...]
    > Stare czytniki nie będą czytały kart 32 GB, bo to jest nowość.
    > I takiego czytnika szukam. Ten za 45 zł traktuję jako możliwość.

    Jest tego trochę. A ten jest tani:
    http://sklepwideo.pl/details.php?id=af100025

    http://netcom1.home.pl/akcesoria-gsm/index.php?main_
    page=product_info&products_id=546

    --
    animka

  • 37. Data: 2012-10-04 19:26:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-10-04 19:07, Animka pisze:

    > http://netcom1.home.pl/akcesoria-gsm/index.php?main_
    page=product_info&products_id=546

    Taki sam mam i działa dobrze. Tylko, że kupilam jakiś rok temu na Allegro.

    --
    animka

  • 38. Data: 2012-10-04 19:42:25
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl>

    Dziękuję.

    > jezeli nie miales sprzetowego zabezpieczenia przed zapisem to
    > raczej nie jestes w stanie sprawdzic czy system czegos nie pisal
    > po karcie prawda?
    Prawda.
    Takie zabezpieczenie mam na dwóch posiadanych adapterach,
    ale z nich nie korzystałem. Natomiast nie widzę niczego takiego
    na samych kartach.

    > kingston g2 na usb 2.0
    Jesteś pewien, że będzie czytał karty 32 GB? Przejrzałem kilka
    opisów tego czytnika i nigdzie to nie jest wyraźnie podane.

    Zresztą właściwie w ogóle w opisach czytników takiej informacji
    nie ma. A samo to, że czytnik ma napis na obudowie microSDHC
    i czyta karty micro SDHC 8 GB nie wynika, że czyta karty 32 GB
    (wbrew specyfikacjom, które podałeś, a z których wynikałoby,
    że każdy czytnik kart microSDHC powinien czyta takie karty do 32GB)
    Przejrzałem bardzo dużo opisów kart i poza tym, że w jakimś
    opisie była wzmianka o kartach "dużej pojemności", pierwszy
    raz informację o czytaniu kart 32 GB zauważyłem w opisie karty
    gembird podanej przez Animkę.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 39. Data: 2012-10-04 19:44:53
    Od: "Adam" <jestem_przeciw_spamowaniu@pl>

    page=product_info&products_id=546

    > Taki sam mam i działa dobrze. Tylko, że kupilam jakiś rok temu na Allegro.

    Dzięki.
    Jak już pisałem w poprzednim poście, jest to pierwszy opis, w którym
    wyraźnie podano, że czyta karty 32 GB.

    Czy możesz potwierdzić własnym doświadczeniem, że czyta karty
    microSDHC 32 GB?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 40. Data: 2012-10-04 20:03:00
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > opisie była wzmianka o kartach "dużej pojemności", pierwszy
    > raz informację o czytaniu kart 32 GB zauważyłem w opisie karty

    kazdy PORZADNY czytnik sdhc obsluzy karty 32GB bez problemow
    niektore chinskie wynalazki miewaja z tym problemy