  • 11. Data: 2016-05-10 14:54:18
    Temat: Re: Producent dysków SSD
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-10 o 14:47, RadoslawF pisze:

    > W czym problem ?
    > Niedawno szukałem dla kolegi i tanie dyski (TLC) były po 200zł
    > za 120GB a 300zł za 240GB. Szybkie o sto złotych drożej.

    CX200 nawet mniej niż podajesz.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2016-05-10 17:51:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...
    > Samsung 850 EVO 250GB w okolicach 320 PLN przy 18-dniowym czasie dostawy Cię
    > interesuje? To się odezwij na priv, dam Ci namiary.

    Nowy dysk, czy używany?

  • 13. Data: 2016-05-10 18:09:43
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > http://newsletter.ibood.com/7330/8842faa364d4a96516c
    8282396e15e80/117427

    Wolę dysk kupić np. morele.net, x-kom, komputronik, sferis.
    Znając moje szczęście szybko padnie i nie chcę się bawić w odsyłanie paczkami.
    Niestety patrząc na morele wszystkie mają 3 letnią gwarancję. Wszystkie mają
    kości TLC.
    Laptop używany do przeglądania Internetu, Excel filmów itp. Wiem, że OCZ unikamy
    szerokim łukiem, goodram też miał wpadkę z SSD.
    Dla mnie znane są firmy A-DATA, Corsair, Patriot, czy Crucial natomiast nie znam
    Integral, Mushkin, czy Silicon Power.

  • 14. Data: 2016-05-11 03:20:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 10 May 2016 17:51:43 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup
    no-ip.info...

    > Nowy dysk, czy używany?

    Nowy.

    [ (Talking about Crematoria) If I owned this place and Hell, I'd rent this ]
    [ place out and live in Hell. ]
    [ (Toombs, "The Chronicles of Riddick") ]

  • 15. Data: 2016-05-11 08:52:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 03:20, Przemysław Ryk pisze:

    no-ip.info...

    > Nowy.

    Gwarancja ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2016-05-11 09:15:47
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 May 2016 18:09:43 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ngt148$6o7$1@usenet.news.interia.pl>
    od "qwerty" <q...@p...fm> :
> [...]
    >Niestety patrząc na morele wszystkie mają 3 letnią gwarancję. Wszystkie mają

    Nie wszystkie, Fury 240 ma MLC i spore TBW - 641GiB - trudno będzie go
    zajechać, chyba, że się zepsuje wcześniej z innych powodów.
    Nie jest zbyt szybki, ale do modernizacji starego laptopa ujdzie.

  • 17. Data: 2016-05-11 09:22:27
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 11 May 2016 09:15:47 +0200
    doszła do mnie wiadomość <j...@4...com>
    od Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> :
    .
    >>> http://newsletter.ibood.com/7330/8842faa364d4a96516c
    8282396e15e80/117427

    >Nie wszystkie, Fury 240 ma MLC i spore TBW - 641GiB - trudno będzie go
    Korekta, 641 TBW.

  • 18. Data: 2016-05-11 10:21:29
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 09:15, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Nie wszystkie, Fury 240 ma MLC i spore TBW - 641GiB - trudno będzie go

    Dystrybucja nie patrzy ile ma dysk przejechane, liczy się tylko kiedy
    kupione i czy jest jeszcze na gwarancji.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 19. Data: 2016-05-11 11:22:31
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 11 May 2016 10:21:29 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nguq1r$ico$1@node1.news.atman.pl>
    od Chris <a...@g...pl> :

    >Dystrybucja nie patrzy ile ma dysk przejechane, liczy się tylko kiedy
    >kupione i czy jest jeszcze na gwarancji.

    To by było dziwne, Kingston ignoruje ilość zapisanych danych przy
    rozpatrywaniu gwarancji?
    Mie śledziłem tego ostatnio.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 20. Data: 2016-05-11 11:24:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 11:22, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > od Chris <a...@g...pl> :

    > To by było dziwne, Kingston ignoruje ilość zapisanych danych przy

    Siedzę w dystrybucji w tym kingstona :) wiem to z pierwszej ręki :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl