  • 11. Data: 2012-12-29 06:28:10
    Temat: Re: Promocja "Ważność konta 1 rok" w taryf ie "Orange free na kartę"
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:
> [...]
    ember.org...

    > ze strony orange po zalogowaniu
    >
    > z komórki: *100# (stan konta i stan bonus internet)
    > ilośćGB-kwotazł/100
    > 7-100/100=6GB
    > 2,77-50/100=2.27GB
    > 1,26-25/100=1.01GB

    Dzięki!

  • 12. Data: 2013-01-09 23:53:02
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    Użytkownik "Leszek" napisał w wiadomości grup

    > Transfer jednak też ważny przez cały rok od wysłania SMSa :)

    Uwaga

    Przestrzegam przed oszukańczym Orange. Po włączeniu promocji "Ważność konta
    1 rok" otrzymałem na stronie Orange informację, że zarówno środki na
    rozmowy, jak i transfer internetowy, będą ważne 1 rok (taka informacja była
    wyświetlona w sekcji Stan konta mojej strony w witrynie Orange). Dzisiaj się
    zorientowałem, że zżera mi środki na karcie, których nie wygadałem. Na
    stronie Orange okazało się, że odliczają mi bieżący transfer internetowy ze
    środków na rozmowy, a moje uzbierane 30GB transferu przepadło. Uważajcie na
    szemranych oszustów z Orange. Jestem w trakcie reklamacji, ale wątpię, czy
    cokolwiek wywalczę.

  • 13. Data: 2013-01-10 00:24:56
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Leszek
    z dnia: 2013-01-09 23:53:
    > 30GB transferu przepadło. Uważajcie na szemranych oszustów z Orange.
    > Jestem w trakcie reklamacji, ale wątpię, czy cokolwiek wywalczę.
    Wywalczysz, miałem podobnie, po paru dniach oddali z informacją, że
    wyjątkowo się ze mną zgadzają. <lol>

    Paweł

  • 14. Data: 2013-01-10 01:20:21
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Leszek" <l...@g...com> wrote:
> [...]
    > transferu przepadło. Uważajcie na szemranych oszustów z Orange. Jestem w
    > trakcie reklamacji, ale wątpię, czy cokolwiek wywalczę.

    Dziwne, bo ja aktywowałem to u siebie i nie miałem takich problemów... Może
    Ci uwzględnią tą reklamację.

  • 15. Data: 2013-01-10 08:30:19
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

    Użytkownik "Pawel G." napisał w wiadomości grup

    > Wywalczysz, miałem podobnie, po paru dniach oddali z informacją, że
    > wyjątkowo się ze mną zgadzają. <lol>

    Dzięki, pocieszyłeś mnie :)

  • 16. Data: 2013-01-10 12:17:16
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-09 23:53, Leszek pisze:

> [...]
    > 30GB transferu przepadło. Uważajcie na szemranych oszustów z Orange.
    > Jestem w trakcie reklamacji, ale wątpię, czy cokolwiek wywalczę.

    Miałem to samo, odpisali e-mailem że termin ważności konta głównego nie
    jest tym samym, co termin ważności środków promocyjnych. Odpisałem, że
    według informacji na portalu www.orange.pl miałem ważność transferu
    ponad 30 dni i poprosiłem o bardziej wnikliwe zajęcie się sprawą. Do
    dzisiaj nie dostałem odpowiedzi (od 13.12.2012).

  • 17. Data: 2013-01-10 19:26:36
    Od: "Pawel G." <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od mirekc
    z dnia: 2013-01-10 12:17:

> [...]
    > ponad 30 dni i poprosiłem o bardziej wnikliwe zajęcie się sprawą. Do
    > dzisiaj nie dostałem odpowiedzi (od 13.12.2012).
    Postarasz UKE, ja też musiałem się powołać na nich i w CC: słałem do UKE

    odpisali mi potem cyt.
    Z uwagi na rozbieżności, jakie wynikły na Pana koncie (SMS-y ,których
    treść przesyła Pan w załacznikach ) oraz biorąc pod uwagę pewnego
    rodzaju dezinformację, Pana zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie.
    Promocja funkcjonuje obecnie prawidłowo.

    w SMSach były daty ważności i ilość środków
    polecam uwadze "...pewnego rodzaju dezinformację..." ;]

    Paweł

  • 18. Data: 2013-01-11 08:27:42
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-10 12:17, mirekc pisze:

> [...]
    > ponad 30 dni i poprosiłem o bardziej wnikliwe zajęcie się sprawą. Do
    > dzisiaj nie dostałem odpowiedzi (od 13.12.2012).

    Odpowiedzi nadal nie mam (pewnie za jakiś czas przyjdzie), ale właśnie
    dzisiaj środki na transfer zostały mi zwrócone, w ilości i z terminem
    ważności takim, jak było przed zdarzeniem. Tak więc warto reklamować.

  • 19. Data: 2013-01-11 18:28:09
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 13-01-10 19:26, Pawel G. pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od mirekc
    > z dnia: 2013-01-10 12:17:

    > Postarasz UKE, ja też musiałem się powołać na nich i w CC: słałem do UKE

    Wysłałem reklamację listem poleconym i postraszyłem UOKiK. Nie wiem, czy
    akurat to pomogło, bo na list nie mam jeszcze odpowiedzi. W każdym razie
    środki dzisiaj zwrócili.

> [...]
    > rodzaju dezinformację, Pana zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie.
    > Promocja funkcjonuje obecnie prawidłowo.

    Brzmi groźnie. Żeby się przypadkiem nie okazało, iż "poprawne
    funkcjonowanie promocji" oznacza, że SMS przestał przedłużać termin
    ważności transferu. Bardzo proszę grupowiczów o niezwłoczne publikowanie
    informacji na ten temat.

  • 20. Data: 2013-01-18 15:45:45
    Od: "Leszek" <l...@g...com>

> [...]

    >szemranych oszustów z Orange. Jestem w trakcie reklamacji, ale wątpię, czy

    Reklamacja rozpatrzona negatywnie.

    Jeszcze raz odradzam wszystkim korzystanie z usług dziadowskiego Orange, a
    szczególnie z wszelkich promocji i ofert specjalnych.