  • 1. Data: 2009-01-05 13:20:31
    Temat: Re: Propozycja ANEKSU w ERZE...
    Od: "aja74" <a...@g...com>

    Okresl sie sam czego chcesz a nie szukasz co jeszcze moga ci dac. Jestes
    niezdecydowany, nie masz konkretnego celu i dasz sie zrobic w balona.
    Ja podczas przedluzania umowy postawilem sprawe jasno i na ostrzu noza, nie
    chcieli sie zgodzic to powiedzialem ze dziekuje za wspolprace. Po czym
    pozniej telefon ze zgadzaja sie na moje warunki.

    AJA