  • 1. Data: 2012-08-21 19:44:27
    Temat: Prośba do grupowiczów w związku z debilem "identyfikator: 20040501" !!!
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    Bardzo bym prosił coby tego debila nie wyciągać z KF-a. Troll niekarmiony
    zdycha bardzo szybko.

  • 2. Data: 2012-08-21 19:55:37
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.08.2012 19:44, Andy Niwinski pisze:
    > Bardzo bym prosił coby tego debila nie wyciągać z KF-a. Troll
    > niekarmiony zdycha bardzo szybko.

    Użyj normalniejszego czytnika (np. Thunderbird) i będziesz mógł
    KFillować trolla razem z odpowiedziami na jego posty.

    p. m.

  • 3. Data: 2012-08-21 21:25:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 21 Aug 2012 19:55:37 +0200, m napisał(a):

    > Użyj normalniejszego czytnika (np. Thunderbird) i będziesz mógł
    > KFillować trolla razem z odpowiedziami na jego posty.

    Przy losowo generowanych Message-ID? Jak?

    [ Nie należy siadać na honorze, bo jedynym efektem będą odciski na dupie. ]
    [ (Tadeusz Kochanowicz) ]

  • 4. Data: 2012-08-21 22:40:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Andy Niwinski pisze tak:

    > Bardzo bym prosił coby tego debila

    ale za to ma poczucie humoru ;)

    http://allegro.pl/my_page.php?uid=3254

    --
    Piter

  • 5. Data: 2012-08-22 00:42:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.08.2012 21:25, Przemysław Ryk pisze:

    > Przy losowo generowanych Message-ID? Jak?

    Shift-K - ignoruję dany post i odpowiedzi nań.

    Klik na delikwenta, utwórz filtr na podstawie, wykonuj czynności=ignoruj
    odpowiedzi.

    Nie wiem co ma losowość generowania msgid do tego ...

    p. m.

  • 6. Data: 2012-08-22 01:16:20
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 22 Aug 2012 00:42:12 +0200, m napisał(a):

    > Shift-K - ignoruję dany post i odpowiedzi nań.
    >
    > Klik na delikwenta, utwórz filtr na podstawie, wykonuj czynności=ignoruj
    > odpowiedzi.
    >
    > Nie wiem co ma losowość generowania msgid do tego ...

    Thunderbirda od dawna już do obsługi grup dyskusyjnych nie używam. Z różnych
    powodów. :)

    Moje pytanie raczej wyskoczyło stąd, że pewnych delikwentów staram się
    filtrować automatycznie - bez klikania po klawiaturze przy kolejnej serii
    występów. Unikalny FQDN w Message-ID pozwala automatycznie potraktować
    punktacją gałęzie z takimi osobnikami. Boli, że trolle i inni artyści, tak
    rzadko mają go ustawiony. ;D

  • 7. Data: 2012-08-22 03:32:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > ale za to ma poczucie humoru ;)
    >
    > http://allegro.pl/my_page.php?uid=3254

    to że skasowałeś dane nic nie da, mamy zrzuty ekranów

    bądź mężczyzną zjebany chuju :)

    --
    Piter

  • 8. Data: 2012-08-22 09:11:25
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 22.08.2012 01:16, Przemysław Ryk pisze:

    > Thunderbirda od dawna już do obsługi grup dyskusyjnych nie używam. Z różnych
    > powodów. :)

    Potrafię zrozumieć. Ale ta funkcjonalność jest wprost rewelacyjna. Dasz
    wiarę że nie widziałem od ponad pół roku ani jednego posta(postu?)
    Eneula od zepsutego palca, ani żadnej odpowiedzi na jego posty?

> [...]
    > występów. Unikalny FQDN w Message-ID pozwala automatycznie potraktować
    > punktacją gałęzie z takimi osobnikami. Boli, że trolle i inni artyści, tak

    Ale ... po co tak się męczyć, skoro trolle i inni artyści w większości
    używają konsekwentnie tego samego From: ?

    p. m.

  • 9. Data: 2012-08-22 11:50:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2012 02:32, PiteR wrote:

    > to że skasowałeś dane nic nie da, mamy zrzuty ekranów

    Poka poka! A siostrę ma ładną?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-08-22 22:52:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 22 Aug 2012 09:11:25 +0200, m napisał(a):

    > Potrafię zrozumieć. Ale ta funkcjonalność jest wprost rewelacyjna. Dasz
    > wiarę że nie widziałem od ponad pół roku ani jednego posta(postu?)
    > Eneula od zepsutego palca, ani żadnej odpowiedzi na jego posty?

    Wyobraź sobie teraz, że oprócz takiego prostegu ,,ubij / nie ubijaj" możesz
    jednocześnie zrobić, że jeżeli odzywa się wątku Xsiński i wątek dotyczy tego
    czy owego, to posty się pokazują, a jeżeli nie - to ich nie widać. ;D
    Scorefile daje większą elastyczność, natomiast zastanawiam się, jak w 40tude
    opisać sytuację: posty ABC i wszystkie odpowiedzi nań oznacz jako
    ignorowane.

    Wątkowanie postów na grupach odbywa się przecież - AFAIR - po polu
    References, w którym wstawiane są Message-ID kolejnych postów. Vide ten
    wątek:

    Automatyczną obserwację i punktację odpowiedzi na moje posty zrobić, to w
    40tude jest banalna - jeżeli w References pojawia się
    maverick.przemekryk.no-ip.info, to nadawana jest wyższa punktacja i wątek
    oznaczam jako obserwowany. Ale powiązania z From: nie ma tu jednak żadnego.

    > Ale ... po co tak się męczyć, skoro trolle i inni artyści w większości
    > używają konsekwentnie tego samego From: ?

    Troll i konsekwentne używanie tego samego From:? Dla jednego upierdliwca mam
    wpis:
    # Ortograficzny ignorant - Papa Smurfs
    -8000 From {^(Papa Smurfs)} {^(Papo Smurfs)} {^(Papo Smurf)} {^(Papa5murf)}
    {^(Papa5merf)} "Pa pa5merf" "k...@b...pl" {^(P.apo5merf)}
    "Pa.pa5merf" "o...@o...pl" "P.apa5.merf" "Papo5murpfs" "k...@i...pl"
    "Papa 5murpfs" "PapaSmurf" "łofczy.bober" "r...@w...pl" {^(Pa,paSmurf)}
    "b...@i...pl" {^(Papo5merf)} "h...@w...pl" {^(Papuso Smurfo)}
    "d...@b...pl" {^(Papusu Smurfo)} "d...@b...z.wonsami" {^(Papa 5merf)}
    "wszystkoPO@5złotych.pl" {^(Papo)} {^(pape5)} {^(Papu)} {^(Papso5murfs)}
    "f...@P...zł" {^(PapaSmerf)} "w...@...zł"
    {^(Pa.pa5morf)^} "p...@P...zł"
    a nowych jego wcieleń nie widzę tylko dlatego, że przestałem się udzielać na
    grupie, na której buszował... :)