  • Data: 2019-01-10 23:16:06
    Temat: Re: Prysznic z chin /elektryka/
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 10 Jan 2019 12:39:25 +0100, Marek Panek napisał(a):
    > Teraz anekdota: na którejś konferencji (chyba gdzieś w Beskidzie, ale
    > głowy nie dam) kolega, głeboką nocą postanowił sobie zrobić herbatkę -
    > jedyne niezajęte gniazdko było w łazience; właczyl i czeka - a tu nic;
    > postanowił srawdzić czy działa (a był na bosaka), zdjął pokrywkę i
    > wsadził palec do wody - tak go miąchęło, że nabił sobie solidnego
    > siniaka na głowie. Okazuje się, że tam woda była za czysta. Nie mieliśmy
    > miernika (delegacja) - ale po 10min. od włączenia nie można było wyczuć
    > zmian temp.

    A ja zawsze mam zagwozdke w Karpaczu. Jak sie umyje rece, to splukuje
    sie mydlo, splukuje, a one ciagle sliskie.

    To jest miekka woda, czy twarda ?

    Woda tam chyba z gor pochodzi ... i znow niewiadoma - szybko
    splywajaca deszczowka, czy przeplywajaca przez zloza mineralow.
    A te gory wrednie mieszane - od granitow do wapieni.
    Granit to chyba slabo mineralizuje ?

    Ha, internet górą
    http://www.mzgk-karpacz.pl/orzeczenia

    Twardosc 13mg/l, wapn 3mg/l, przewodnosc 39uS/cm.
    A w czerwcu twardosc 21mg/l, wapn 4.5, przewodnosc 66.

    To chyba miekka ?

    A buzała z dwoch zyletek jaka by miala moc ?

    J.