  • 1. Data: 2022-03-14 10:41:01
    Temat: Przede mną najdroższe uzupełnianie czynnika napędowego od pół roku
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Po pół roku swobody od wysokich rachunków nadszedł ten dzień.
    Muszę kupić benzynę.

    Do kosiarki......
    Całe 5 l.

    Wychodzi, że zapłacę jednorazowo za napędzenie urządzenia prawie 40 zł.
    Tyle jeszcze na obecnego elektryka nigdy naraz nie wydałem, od kiedy go
    posiadam (a przejechałem w tym czasie prawie 8000 km, większość w
    trasach - tych samych na które rzekomo nie da się pojechać).

    Tak - zdecydowanie zasilanie pojazdów z paliw kopalnych to najlepsza
    opcja......

    P.S.
    Mam nadzieję, że nie zmarnuję elektronów na dojazd nadaremnie i benzyna
    akurat będzie na stacji paliw...

  • 2. Data: 2022-03-14 10:53:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 10:41:01 +0100, Cavallino wrote:
> [...]
    >
    > Do kosiarki......
    > Całe 5 l.
    >
    > Wychodzi, że zapłacę jednorazowo za napędzenie urządzenia prawie 40 zł.

    A mogles kupic, jak byla po 6 zl :-)

    > Tyle jeszcze na obecnego elektryka nigdy naraz nie wydałem, od kiedy go
    > posiadam (a przejechałem w tym czasie prawie 8000 km, większość w
    > trasach - tych samych na które rzekomo nie da się pojechać).

    No ale zaraz - czemu sobie nie kupisz kosiarki elektrycznej, tylko
    bedzies smrodzil sobie i sąsiadom?
    I to nawet bez katalizatora :-P

    > Tak - zdecydowanie zasilanie pojazdów z paliw kopalnych to najlepsza
    > opcja......

    Zobacz, czy na etanolu pojedzie.
    A na metanolu to juz na pewno pojedzie :-)

    Szczesliwy czlowiek. W Mariupolu pradu nie maja ...

    J.

  • 3. Data: 2022-03-14 10:58:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2022 o 10:53, J.F pisze:

    > A mogles kupic, jak byla po 6 zl :-)

    Wtedy trawa nie rosła.

    > No ale zaraz - czemu sobie nie kupisz kosiarki elektrycznej, tylko
    > bedzies smrodzil sobie i sąsiadom?

    Miałem, ale taką na kablu.
    Niewygodne to było jak diabli, no i w końcu dożyło żywota.

    Robota na baterię kiedyś kupię, ale na razie muszę skończyć z tą
    kosiarką która jest.

    > I to nawet bez katalizatora :-P

    > Zobacz, czy na etanolu pojedzie.
    > A na metanolu to juz na pewno pojedzie :-)

    Ale pewnie tylko raz, a aż tak mi nie zależy żeby już teraz kupować nową.
    Poza tym takie paliwa od benzyny specjalnie tańsze chyba nie są....

    > Szczesliwy czlowiek. W Mariupolu pradu nie maja ...

    Czyli benzyny by nie zatankowali, bo by dystrybutor nie działał....
    Nie mówiąc o jej przewiezieniu - obstawiam że prąd mieli jednak dłużej.

  • 4. Data: 2022-03-14 11:43:49
    Od: K <n...@e...com>

    On 14/03/2022 09:41, Cavallino wrote:
> [...]
    > opcja......
    >
    > P.S.
    > Mam nadzieję, że nie zmarnuję elektronów na dojazd nadaremnie i benzyna

    Kup sobie na baterie i nie zawaracaj dupy.

  • 5. Data: 2022-03-14 11:48:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Mar 2022 10:41:01 +0100, w <t0n2jd$fj9$1$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > posiadam (a przejechałem w tym czasie prawie 8000 km, większość w
    > trasach - tych samych na które rzekomo nie da się pojechać).

    Serio ktoś jeszcze używa spalinowych? :D

  • 6. Data: 2022-03-14 12:53:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 10:58:32 +0100, Cavallino wrote:

    > Wtedy trawa nie rosła.

    Ale co - liczyles, ze nie urosnie?
    Liczyles, ze ceny w czasie wojny nie wzrosną ? :-)

    > Miałem, ale taką na kablu.
    > Niewygodne to było jak diabli, no i w końcu dożyło żywota.
    >
    > Robota na baterię kiedyś kupię, ale na razie muszę skończyć z tą
    > kosiarką która jest.

    Kup sobie drugą na kablu, albo i na baterie - podobno coraz lepsze i
    tansze :-P
    A tę wyrzuc - w koncu namawiasz to zlomowania wszystkich ICE, to
    zacznij od siebie :-P

    > Ale pewnie tylko raz, a aż tak mi nie zależy żeby już teraz kupować nową.

    Powinna w miare normalnie chodzic, a jesli sie myle ... no coz,
    zrobisz cos dla srodowiska :-P

    Poza tym inflacja szaleje, kupuj tę bateryjną poki Cie stac ...

    > Poza tym takie paliwa od benzyny specjalnie tańsze chyba nie są....

    To teraz przeliczasz czyste powietrze na pieniądze? A wstyd :-P

    A paliwo zrob sam. Z biomasy. Z tej trawy, co skosisz :-)

    P.S. Jeszcze mozna kosą kosic. O dobrą kosę trudno, ale czego sie dla
    zdrowia nie robi :-P

    > Czyli benzyny by nie zatankowali, bo by dystrybutor nie działał....
    > Nie mówiąc o jej przewiezieniu - obstawiam że prąd mieli jednak dłużej.

    Jak mieli, to mogli zatankowac do kanistrow.

    J.

  • 7. Data: 2022-03-14 14:41:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2022 o 12:53, J.F pisze:

    > Ale co - liczyles, ze nie urosnie?
    > Liczyles, ze ceny w czasie wojny nie wzrosną ? :-)

    W sensie, że powinienem spekulować paliwem do kosiarki?
    Poważny jesteś?
    Mam ważniejsze rzeczy na głowie.

    > Kup sobie drugą na kablu

    Po cholerę mi 2 kosiarki?

    > w koncu namawiasz to zlomowania wszystkich ICE,

    Musisz być tak głupi koniecznie?
    Kłamać też trzeba umieć.

    Chociaż w sumie do Ciebie to pasuje, więc lej sobie 8 zł do baku na 10
    km....

    > Poza tym inflacja szaleje, kupuj tę bateryjną poki Cie stac ...

    Akurat mam inne plany inwestycyjne.

    > To teraz przeliczasz czyste powietrze na pieniądze?

    A gdzie ja coś o czystym powietrzu pisałem?

    > Jak mieli, to mogli zatankowac do kanistrow.

    Fakt - wyżej by latali po trafianiu w dom.....

  • 8. Data: 2022-03-14 14:51:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 14:41:42 +0100, Cavallino wrote:

    > W sensie, że powinienem spekulować paliwem do kosiarki?
    > Poważny jesteś?
    > Mam ważniejsze rzeczy na głowie.

    no to nie narzekaj :-)

    Ja tam pojechalem zatankowac w pierwszy dzien, a i tak za pózno :-)

    > Po cholerę mi 2 kosiarki?

    Wywal spalinową :-)

    > Musisz być tak głupi koniecznie?
    > Kłamać też trzeba umieć.
    >
    > Chociaż w sumie do Ciebie to pasuje, więc lej sobie 8 zł do baku na 10
    > km....

    Na kosiarce mam spekulowac? :-P

    > Akurat mam inne plany inwestycyjne.

    Za pozno bedzie, a tak to przynajmniej kosiarke bedziesz mial :-)

    > A gdzie ja coś o czystym powietrzu pisałem?

    Cos tam pisales.

    > Fakt - wyżej by latali po trafianiu w dom.....

    Jak by trafili, to juz chyba bez znaczenia.

    J.

  • 9. Data: 2022-03-14 15:05:09
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-03-2022 o 14:51, J.F pisze:

    > no to nie narzekaj :-)

    Źle odczytałeś przekaz.
    Ja nie narzekam, tylko się nabijam z kosztów spaliniaków.....

    > Wywal spalinową :-)

    Wolę dorżnąć.

    > Na kosiarce mam spekulowac? :-P

    No tak - nadal uważasz, że to kosiarka jest clue tego wątku.
    Mogłem sie spodziewać, ktoś kto nie ogarnia niczego, nie złapie też o co
    biega.

    > Za pozno bedzie,

    Nie będzie, to już się dzieje.

    > Cos tam pisales.

    To przeczytaj co i przestań bredzić.

  • 10. Data: 2022-03-14 15:15:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 14 Mar 2022 15:05:09 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > No tak - nadal uważasz, że to kosiarka jest clue tego wątku.
    > Mogłem sie spodziewać, ktoś kto nie ogarnia niczego, nie złapie też o co

    Czasem, to Cie uwielbiam czytac.
    Alfa to swietny samochod, ale z Wegier nie wrocila.
    Zasieg elektrykow jest wystarczacy ... ale swoj zmieniles, bo byl za
    maly. Ładowarki sa gesto rozmieszczone, ale gdzies tam zrobilo sie
    gorąco, bo braklo. Nie, zaraz - to chyba stacji z paliwami brakło.
    ICE to samo zło ... ale nie w twojej kosiarce.
    Itp :-)

    J.