  • 1. Data: 2018-06-07 13:43:38
    Temat: Przegląd/foto wnętrz samochodów
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Czy ktoś zna i mógłby podać adres strony w Internecie
    pokazującej dokładnie wnętrza różnych samochodów,
    w szczególności wygląd tablicy rozdzielczej, schowków itp.
    W jednym lub paru miejscach dla wielu marek samochodów.

    Pozdrawiam
    Zocha

  • 2. Data: 2018-06-07 18:22:41
    Temat: Re: Przegląd/foto wnętrz samochodów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 7 Jun 2018 13:43:38 +0200, Zocha

    http://google.com/imghp -> [marka] [model] [rocznik] interior

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2018-06-08 11:04:57
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-07 o 13:43, Zocha pisze:
> [...]
    > w szczególności wygląd tablicy rozdzielczej, schowków itp.
    > W jednym lub paru miejscach dla wielu marek samochodów.

    www.samar.pl.
    Trzeba wejść na https://www.samar.pl/porownywarka-modeli, tam po wyborze
    konkretnego modelu są zdjęcia. Nie ma wszystkich modeli, ale sporo jest.
    Są bardzo "detaliczne" - elementy deski rozdzielczej, zegary, itp...
    T.

  • 4. Data: 2018-06-08 15:12:41
    Od: "Zocha" <Z...@Z...pl>

    Użytkownik "T." <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    konkretnego modelu są
    > zdjęcia. Nie ma wszystkich modeli, ale sporo jest. Są bardzo "detaliczne" -

    Panowie, bardzo dziękuję. O takie strony mi chodziło.

    Pozdrawiam
    Zocha