  • 21. Data: 2023-08-27 17:57:11
    Temat: Re: Przegląd fury a wycieraczka odpadła
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.08.2023 o 15:29, PiteR pisze:
    > in <news:ucfcr8$ogo$1$Janusz@news.chmurka.net>

    > Nic nie dymi nic nie kopci. Nie ma żadnych odogodnień ekologicznych
    > które mogłyby się zapchać.
    a to tak jak u mnie, czyli ok.

    > Jęczą że małe obroty, wystawiają coraz większe bannery na ulice, nawet
    > ogrodzenie przerobili i nowa brame wstawili żeby byc od głównej drogi
    > widoczni i tak zrażają klienta.
    Dlatego ja jeżdżę do starych stacji, jedną mi polmozbytu zamkneli ale
    znalazłem inną,
    w tych nowych są pojebani i się do wszystkiego przyczepiają.
    A wiadomo jak to w starym aucie jest, tu dziura w progu tam pęknięty
    zderzak itd itp.

    Zawsze jestem zestrachany o amorki i
    > hamulce światła a oni spaliny. Swoje spaliny sobie powąchajcie ;)

    W starym aucie hamulce nigdy nie będą jak w nówce podobnie z
    zawieszeniem, tym bardziej że ja nawet abs-u nie mam.

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2023-08-27 18:06:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-27 o 17:57, Janusz pisze:

    > W starym aucie hamulce nigdy nie będą jak w nówce podobnie z
    > zawieszeniem

    A co spowoduje ten gorszy stan powiedzmy hamulców?
    Zakładając , że tarcze i klocki nowe,
    to co będzie pogarszać?

  • 23. Data: 2023-08-27 20:34:50
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 27.08.2023 o 18:06, cef pisze:

    > A co spowoduje ten gorszy stan powiedzmy hamulców?
    > Zakładając , że tarcze i klocki nowe,
    > to co będzie pogarszać?

    Chociażby zawieszenie, opony, amortyzatory. Przecież tego z klockami nie
    wymieniasz, tarcz zresztą też generalnie się nie wymienia przy każdej
    wymianie klocków tylko jak są zużyte albo 'biją'.
    A to wszystko składa się na całokształt jak auto hamuje.

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2023-08-27 20:36:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Aug 2023 18:06:05 +0200, cef wrote:

    > A co spowoduje ten gorszy stan powiedzmy hamulców?
    > Zakładając , że tarcze i klocki nowe,
    > to co będzie pogarszać?

    Ale nie będą nowe.
    Niestety - "kolekcja Tabela" zniknęła z sieci.
    Ale cos tam jest

    https://demotywatory.pl/5106909/Mechanik-pokazal-zdj
    ecie-Czegos-takiego-w-swoim-zyciu
    https://demotywatory.pl/3628370/Brak-hamulcow-w-zyci
    https://demotywatory.pl/5077088/To-jak-dlugo-moge-je
    szcze-jezdzic-na-tych-tarczach
    https://warsztatowiec.info/tarcze-hamulcowe/

    https://demotywatory.pl/4375819/Wie-Pan-co-jakos-sla
    bo-ostatnio-hamuje
    (nie no - to chyba jakis fotomontaż :-))

    Ale tak prawde mowiąc ... w moich starych złomach hamulce były dobre,
    jesli nie liczyc wycieków, ktore sie czasem zdarzały.
    Do naprawy i znów dobre.

    J.

    P.S.
    https://demotywatory.pl/5043195/Kiedy-chcesz-smigac-
    jak-ferrari-ale-masz-gorsze-hamulce
    https://demotywatory.pl/5025475/W-ostatniej-chwili-d
    al-po-hamulcach

  • 25. Data: 2023-08-27 21:47:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ucfs2n$pb$1$cef@news.chmurka.net>
    user cef pisze tak:

    > A co spowoduje ten gorszy stan powiedzmy hamulców?
    > Zakładając , że tarcze i klocki nowe,
    > to co będzie pogarszać?

    Rdza żre jarzma i zaciski. Po prostu rozpuszczają się od soli.
    Tracą kształt. Trzeba kupić nowe jarzma x 4 i zaciski x 4 co jest kwotą
    niemałą. Wężyki dać nowe.

    Zwykli ludzie niechętnie rozstają się z nią wymieniając tylko klocki
    plus tarcze.

    Jeździłem niedawno samochodem 2023r to gałki oczne wyciągał przy
    hamowaniu.

    --
    Piter

    #jebać debili z psami w bloku

  • 26. Data: 2023-08-27 22:22:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Aug 2023 20:47:18 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > plus tarcze.
    >
    > Jeździłem niedawno samochodem 2023r to gałki oczne wyciągał przy

    Opony lepsze?
    Bo w nowym i starym powinienes dojsc granicy ABS.

    No chyba, ze ABS lepszy.

    Jeszcze mozna akcelerometry w telefonie wykorzystac, zeby na gałach
    nie polegac.

    J.

  • 27. Data: 2023-08-27 23:31:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:11x9d54xday8t.plveodd44hnk.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Opony lepsze?

    odkąd stałem się bogatym człowiekiem mam 12 nowych opon + 2 prawie nowe
    i nawet felgi mam nowe bo przeciekało powietrze przez zardzewiałe
    ranty.

    > Bo w nowym i starym powinienes dojsc granicy ABS.

    nie no co ty, ja w cudzym nowym samochodzie gdzie obok siedzi
    właściel nie wyzwolę ABSu.

    a w swoim gracie nie używam często hamulców. Szkoda benzy.
    Kto używa hamulców nie umie jeździć.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 28. Data: 2023-08-27 23:59:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Aug 2023 22:31:22 +0100, PiteR wrote:
> [...]
    > właściel nie wyzwolę ABSu.
    >
    > a w swoim gracie nie używam często hamulców. Szkoda benzy.

    Wystarczy, ze w swoim starym raz uzyjesz.
    Jak ABS na suchym asfalcie zadziała, to znak, ze hamulce dobre.

    No, czasem jest ABS uszkodzony.

    J.

  • 29. Data: 2023-08-28 07:20:44
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-08-27 o 20:34, Janusz pisze:

> [...]
    > wymianie klocków tylko jak są zużyte albo 'biją'.
    > A to wszystko składa się na całokształt jak auto hamuje.

    Myślałem, że macie jakąś bardziej wymyślną teorię zużycia.

  • 30. Data: 2023-08-28 11:45:21
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 27.08.2023 o 07:06, Shrek pisze:

    > Tak samo jak wszystkie wycieraczki;)

    Jest to tzw. trzecia (czyli g...) prawda.
    Niedawno na przeglądzie (z własnej woli, o nic nie byłem pytany)
    zameldowałem diagnoście, że nie działa mi tylna wycieraczka. Spojrzał na
    mnie dziwnie i stwierdził, że to przecież nie wpływa na bezpieczeństwo
    jazdy i dlatego nie podlega sprawdzaniu.

    --
    -
    Akarm