eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetPrzejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą? › Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Przejściówka USB na PS/2 - czy ta dla myszki zadziała z klawiaturą?
    Date: Mon, 8 Jul 2019 17:34:10 +0200

    On 08/07/2019 13:38, Andrzej P. Wozniak wrote:
    > Nie polecałem *dowolnego* sprzętu. Wyraźnie napisałem:
    > /----
    > NIE kupuj bylejakiego koncentratora
    > \----

    Te za 30zł z zasilaniem są właśnie bylejakie. Pukają w dno od spodu.

    > No i akurat tu nie wspomniałem o parametrach zasilacza, ale czy to trzeba
    > powtarzać, kiedy już o tym pisałem, i robić to w co drugim zdaniu na
    > grupie,
    > gdzie niemal każdy wątek o _zasilacz_ zahacza?

    Coś mi się nie wydaje abym to ja pisał coś o zasilaczach w co drugim
    zdaniu na grupę. W zasadzie nawet nie kojarzę kogokolwiek.

    > Nie wmawiaj mi tego, czego nie napisałem. Lepiej napisz, czego się
    > spodziewałeś kupiując chłam na AliExpress. Bo przecież dałeś się nabrać na
    > wodotryski i nie sprawdziłeś parametrów _zasilaczy_ przed kupnem, prawda,
    > Sebastian?

    Nigdy, powtarzam, nigdy nie kupiłem zasilacza chińskiego z ali. Jesli
    kupiłem coś z zasilaczem, zasilacz lądował w miejscu segregacji śmieci.
    Owtorzyłem ich za dużo w życiu aby liczyć że następny będzie pierwszym
    dobrym. Nie będzie. Niektóre chińskie współczesne zasilacze USB z
    Baseusa np. są zacne. Ale one kosztują około 100zł.

    > Jestem szczęśliwym użytkownikiem koncentratora USB 2.0 z _zasilaczem_
    > 5V/2A, który swoje waży i zajmuje.

    I kosztuje 3 dychy w komplecie.

    I świadomie nie zauważasz ważnego problemu: za 3 dychy nie tylko
    zasilacz jest robiony w sposób zagrażający życiu ale i HUB za czy dychy
    ma sekcje zasilania wystarczająco spieprzoną aby strach było do niego
    podpinać nawet bezpieczny zasilacz. Szczególnie że autor watku ma coś
    starszego z dziurkami USB. Stare płyty potrafiły się uszkodzić od samego
    patrzenia.

    PS. Nie było by tej dyskusji gdybyś nie zareagował alergicznie. Ktoś
    zwrócił uwagę że nie masz racji że HUB za 3 dychy jest ok. Deal with it,
    a tak mamy durną dyskusję w której starasz się powiedzieć czego nie
    miałeś na myśli. To ja może oficjalnie to zakończę: Hitler.