  • 1. Data: 2010-05-07 03:44:03
    Temat: Przenoszenie kontaktów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Przenosze kontakty z Se do Nokii.
    Zgrałem MyPhoneExplorerem kontakty do pliku vcf oraz csv.
    Niestety PCSuite nie chce przyjac zadnego z nich piszac, ze nie
    zaimportuje... i juz. Zadnego dokładniejszego komunikatu, dlaczego nie
    podobaja mu sie pliki.
    Jak powinien wygladac plik csv ktory spodoba sie pcsuite?
    A moze jakis inny sposób?

  • 2. Data: 2010-05-09 09:00:49
    Temat: Re: Przenoszenie kontaktów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > podobaja mu sie pliki.
    > Jak powinien wygladac plik csv ktory spodoba sie pcsuite?

    kiepska ta grupa, czy nikomu nie chciało sie odpowiedziec?
    W kazdym razie (dla potomnych):
    powalczyłem z plikiem csv - za chiny PC Suite nie chce przyjac pliku, nawet
    jezeli przerabiam go do dokładnie takiego formatu, jaki PC Suite wypluwa.
    To samo z txt.
    Generalnie pietno zarówno dla SE jak i Nokii ze nie ma jakiegos jednego
    standardu.

    W koncu poradziłem sobie wrzucajac VCF do kalendarza widownsa a nastepnie
    synchronizujac ten kalendarz z telefonem przez PCSuite.
    Oczywiscie pojawił sie kolejny problem - z polskich liter zrobily sie
    krzaki - znowu zastanawiam sie - zawaliła Nokia czy MyPhoneExplorer.

    No nic - poedytowałem sobie te kontakty w PCSuite. Niestety w porównaniu z
    MyPhone Explorer działa on megawolno. Wejscie w kontakt to jakies 2-3
    sekundy, zapis podobnie.

    Niespodzianka - PC Suite ma moduł robiacy cały backup łacznie z
    ustawieniami telefonu, plikami itp - a wy polecaliscie do tego komputer na
    WM. Jak widac, na zwykłej nokii tez sie da :)

    Z ciekawszych rzeczy - Nokia nie rozponzanje numerów autorów SMS, jezeli w
    ksiazce mamy wpisane bez +48 - smsy przychodza razem z +48 i w odebranych
    widze numery zamiast osób - jest na to jakies remedium, poza przeklepaniem
    sie przez całą książke i dodawaniem "+48"

    A moze jest jakis lepszy program do obsługi Nokii niz PCSuite?
    Tyle uwag na sam początek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 3. Data: 2010-05-09 19:13:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > w odebranych widze numery zamiast osób - jest na to jakies remedium,
    > poza przeklepaniem sie przez całą książke i dodawaniem "+48"

    cofam - rozpoznaje.
    Natomiast nie potrafi przypisac do SMS autorów, jezeli wprowadzimy dany
    kontakt do ksiazki juz po otrzymaniu/wysłaniu SMSa.
    W SE było lepiej.

    Kolejny problem z PCSuite, ktorego pewnie nikt nie rozwiaze.
    Chciałbym wysłac identycznego SMSa do 100 osób. Ustawiam do kogo, wysyłam i
    PC suite wysyła do pierwszych kilku po czym na ekranie widze radosne
    "Wysyłanie wiadomosci" ale juz do kolejnych nie wysyła.
    Czy ten soft jest az tak niedopracowany, czy to cos u mnie?

    > A moze jest jakis lepszy program do obsługi Nokii niz PCSuite?
    > Tyle uwag na sam początek.

    Nadal licze, ze cos jest. :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 4. Data: 2010-05-09 19:34:12
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 09-05-2010 o 21:13:16 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    napisał(a):

    > Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj

    > Nadal licze, ze cos jest. :)

    Jesteś kapitalny :D Odpowiadać sobie na swoje cytaty.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 5. Data: 2010-05-09 20:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > radosne "Wysyłanie wiadomosci" ale juz do kolejnych nie wysyła.
    > Czy ten soft jest az tak niedopracowany, czy to cos u mnie?

    za 5 razem udało sie wysłac kilkadziesiat na raz - zawiesiło sie dopiero
    gdzies w polowie.
    Ale jest kolejny ciekawy objaw - po takim zawieszeniu i odlaczeniu telefonu
    od PC (bez odlaczenia nie dziala ponowne rozpoczecie wysylania) nie mozna
    nawet polaczyc telefonu z Pc czy wyslac SMSa bezposrednio z telefonu.
    Trzeba wylaczyc i ponownie wlaczyc telefon...
    Normalnie jazda na maksa...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 6. Data: 2010-05-09 22:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jesteś kapitalny :D Odpowiadać sobie na swoje cytaty.

    to była tylko taka dodatkowa uwaga.
    Generalnie opisałem swoje walki, coby inni szukający po necie mieli byc
    moze jakas podpowiedz.
    Tak znalazłem rozwiazanie z VCFem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"