eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzepalona żarówka sygalizatora › Re: Przepalona żarówka sygnalizatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Kazimierz Uromski <l...@d...kropka.kom>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przepalona żarówka sygnalizatora
    Date: Thu, 14 Jul 2011 09:51:20 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 39
    Message-ID: <ivm75p$rls$1@inews.gazeta.pl>
    References: <ivi8s7$oh2$1@inews.gazeta.pl> <ivi9q5$rm7$1@inews.gazeta.pl>
    <iviaui$19p$1@inews.gazeta.pl> <ivicas$6kc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-199-59.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310629881 28348 87.205.199.59 (14 Jul 2011 07:51:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Jul 2011 07:51:21 +0000 (UTC)
    X-User: legalnycyklista
    In-Reply-To: <ivicas$6kc$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; en-US; rv:1.9.2.18) Gecko/20110626
    Icedove/3.1.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2384727
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12.07.2011 22:54, Shrek wrote:
    > W dniu 2011-07-12 22:31, Kazimierz Uromski pisze:
    >
    >> Ten dla rowerzystów jest dla rowerzystów, dla pieszych - dla pieszych.
    >
    > Dla ciebie tak. Pytanie czy jest (i czy jest obowiązkowa) i co na ten
    > temat mówi norma.
    >
    >> W stolicy wzdłuż Sobieskiego (DDR obustronna) na większości skrzyżowań
    >> jest sygnalizacja, ale bez tej dla rowerów.
    >
    > E. to dobre jest. Mi by się podobało - można bezkarnie stosować zdrowy
    > rozsądek zamiast stać przed pustą drogą, choć w sumie Sobieskoego
    > ruchliwa jest, więc za dużo okazji nie ma;) U mnie pod blokiem jest z
    > lewej strony - popularne rozwiązanie na wspólnym słupku ze światłem dla
    > pieszych. Teoretycznie nie obowiązuje, w praktyce to w sądzie by się
    > skończyło i mam wrażenie, że niekorzystnie dla mnie:(

    Dokładnie. Tak samo z oznakowaniem DDR po lewej - są miejsca, gdzie
    formalnie jako DDR oznakowane są 3 pasy ruchu (Wał Miedzeszyński np.
    jest DDRiP na pewnym odcinku) - i tu też nie wieszczę szans na
    powodzenie w razie sądu.
    Zwracałem na to uwagę imć Galasowi wytykając inne błędy przy DDR
    Marsa/Płowiecka, pierwszą odpowiedź można streścić jako:
    "pozwala to na zawieszanie znaków w obu kierunkach na jednym słupku, a
    pan przecież właśnie o optymalizację ustawienia znaków wnioskuje".
    A to, że zwróciłem uwagę na kretynizm stawiania słupka 5-10cm przed
    wjazdem do tunelu, zwężając tym samym DDRiP, gdy można znak przyczepić
    do ściany tunelu to już drobny szczegół, który został pominięty...

    >> Wniosek jest jeden - albo czujniki wyłączające sygnalizację i
    >> powiadamiające zarządcę albo (pewnie wyjdzie taniej)... diody!
    >
    > Ledy też się mogą zepsuć. Nie tylko żarówki się przepalają, ale są także
    > zwarcia, urwane kable i gryzonie w sterowniku;) O dresach nie wspomnę.

    Tak, ale podstawowy problem z żarówką - przepalenie - de facto odpada.
    Diod w jednym sygnalizatorze byłoby kilka(naście) i jedna zużyta nie
    powoduje, że sygnalizator przestaje działać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: