  • Data: 2009-05-09 22:35:29
    Temat: Re: Przerywa muzyka, wolno działa
    Od: "Artur Halaczkiewicz" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A zrobiłeś coś, dzięki czemu korzystanie z pena nie powodowało
    > szalenie systemu?

    od tamtej pory ZAWSZE przed wyjęciem jakiegokolwiek urządzenia USB a w
    szczególności czegoś gdzie cos zapisywałem/odczytywałem wcześniej
    odmontowuje urządzenie /ikona bezpieczne usuwanie sprzętu/ i przestałem mieć
    te problemy...
    nie wiem czy to było przyczyną ale stwierdziłem zależność: wyrywanie pena ->
    pobieranie przez svhost strasznej ilości zasobów -> czkawka systemu. A jak
    po bożemu odinstalowuje - wszystko działa ok.

    >W jaki sposób zdiagnozowałeś że to właśnie ten
    > proces wariował?

    jakiś program do szczegółowego podglądu procesów i wykresów zajętości i logi
    zapisywane do pliku mówiły że czkawka wsytępowała gdy svhost pobierał 100%
    obu rdzeni na chwilę. nie pamiętam co to był za program - jakis shareware.
    systemowy podgląd tego nie wykrywał.

    mam nadzieję że pomogłem

    --
    arturh