  • 1. Data: 2009-04-02 16:34:51
    Temat: Re: R1 na co zwracać uwagę.
    Od: Zaszybki20 <stryjek6@_NOSPAM_op.pl>

    Mandraxnapisal

> [...]

    > gaźnik :)

    > (na powyższe pytanie znam odpowiedz w przypadku samochodu, z mechaniką
    > motocykli nie miałem niestety styczności. )

    > a może lepiej kupić w dobrym stanie np 99 rok i trochę kasy jeszcze zostanie
    > w kieszeni ? :)

    > na co jeszcze zwracać uwagę przy oględzinach motoru ?

    > oczywiście przy decyzji o zakupie będę potrzebował opini fachowca lub
    > warsztatu, jednak chciałbym wiedzieć czym kierować się przy wstępnych
    > poszukiwaniach, pośpiechu wielkiego nie ma bo podobno ma spaść śnieg ;)

    Hejka...:-) Jeśli jeszcze nie kupiłes tego motocykla to dam ci kilka
    rad... Nie zniechęcaj sie po tym jak pisza koledzy bo to wszystko zależy
    od ciebie jak bedziesz jezdził.. Wiadomo że manetka gazy nie odkręca sie
    tak jak to jest w przypadky motocykli za czasów naszych rodziców do
    mniejsca gdzie brak nam nadgarstka żeby dalej przekręcic tylko na kilka
    centymetrów.. Tzn 2-3:) i trzeba uważac na to jak sie ja odkreca... Ja jak
    pojechałem do Itali to mniałem okazje jeździc R1 i troche sie bałem po tym
    jak kolega ecześniej mnie przewiuzł i pokazał co to cacko potrafi a uwierz
    ze potrafi ogromnie duzo i powoduje ogromny uśmiech na twarzy.. Moto jest
    wsciekłe i bardzo szybkie mało jest motocylki które jej dorównyja.. mówie
    o dobrze dotartych egzemplarzach i dobrze utrzymanych i zadbanych.. Przy
    zakupie szczegolna uwage zwróc właśnie na skrzynie.. A sprawdzic ja można
    bardzo szybko i łatwo.. Wiadomo jeśli dawno nie jęździłeś to ostre
    odkrecanie w celu sprawdzenia czy skrzynia jest dobra i czy nie
    wyskakuja.. Jak juz wsiadziesz na ten motocykl i będziesz mial zrobic
    przejazd to odjedz ładny kawałek dalej i zatrzymaj sie tak abys nikomu nie
    przeszkadzał i nikt tobie.. Włacz drógi bieg i przypal gumy wtedy bedzie
    wszystko wiadomo.. mocy starczy w zupełności.. Ja wyjeździłem sie R1 a
    przed tym motocyklem z wyższej pulki jakim jeździłem to było Kawasaki GPX
    600R Słabe moto mimo 80 kucy.. Daje rade też teraz gdy juz jestem
    posiadaczem tego sprzetu.. Mam swietny egrzemplarz z 99 roku i zamienił
    bym go tylko na 2009 rok.:-) Zycze powodzenia i Kup sobie dobry kombinezon
    najlepiej jedno częściowy.. Pozdrawiam..

  • 2. Data: 2009-04-02 16:51:52
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Zaszybki20 pisze:

    > Kup sobie dobry kombinezon najlepiej jedno częściowy..

    No, na ulice se kup, na nadchodzace 30 stopni w cieniu, jednoczesciowy.

    Bedziesz smierdzial szybciej niz jezdzi r1.
    :-)

    Reszta porad taka sama madra.

    KJ

  • 3. Data: 2009-04-02 16:55:02
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    O matko... faktycznie za szybki jesteś.

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2009-04-02 17:17:21
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "morghul" wrote...
    >O matko... faktycznie za szybki jesteś.

    Przeciez "scigacz"... norma

    --
    pozdro
    James

  • 5. Data: 2009-04-02 17:25:27
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Przeciez "scigacz"... norma

    Niestety
    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 6. Data: 2009-04-02 18:31:15
    Od: Arni <a...@n...spam>

    morghul pisze:

    > Niestety

    mimo wieloktrotnych jano formułowanych postulatow na temat sikacza jakos
    nie widze tu jakiejkolwiek reakcji ze strony
    admina/webmastera/kogokolwiek. A przeciez redakcja sklada sie z kilku
    osób ktore tu bywają, wypowiadają sie i co smutniejsze dały sie kiedy
    poznac z dobrej strony:
    http://www.scigacz.pl/Ekipa,41.html
    Jak widac nikt nie ma odwagi przyznac ze kasa jest przed dbałoscia o
    poziom pl.rec.motocykle.
    a skad wiem ze kasa?
    wystarczy wejsc na strone zeby w pozycji "kontakt" zobaczyc jedyny adres
    mailowy do działu reklamy:
    http://www.scigacz.pl/Kontakt,38.html
    w dziale "redakcja" tez prózno szukac osób odpowiedzialnych:
    http://www.scigacz.pl/Redakcja,105.html

    w stopce strony to samo.
    Jedynie przez przypadek trafiam na link do skladu redakcyjnego.

    Jest metoda zeby scigacza wyplenic z pl.rec.motocykle ale jest ona
    nielegalna z punku widzenia zasad funckjonowania grup newsowych. Mniej
    obrzydliwa niz to co robi scigacz ale jednak, dlatego nie wprowadze jej
    w życie. Na razie...

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 7. Data: 2009-04-02 20:33:20
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał

> [...]
    > co robi scigacz ale jednak, dlatego nie wprowadze jej w życie. Na razie...

    ZLITUJ SIE! Jesli jest sposob na zlikwidowanie tu tego gowna, to na co czekac?
    Jesli potrafisz to zrobic - zaskarbisz sobie dozgonna wdziecznosc ludzi.
    Zrob to, a bede przy kazdej okazji Ciebie wychwalal i wznosil toasty na
    Twoja czesc. Zrob to a bedziesz WIELKI!!
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..