  • 21. Data: 2015-06-01 09:22:15
    Temat: Re: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 31 May 2015 23:41:31 +0200, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:

    >a ja mam huaweia i też się okazał hlink. Ma to jednak plusy dodatnie i
    >plusy ujemne. (taki żart).

    Żle się wyraziłem, oczywiście modemy są w wersji hilink i zwykłej.
    Chodziło mi o zakup jakiegoś Huawei bez hilink oczywiście, choć czasem
    bywa to trudne bo na przykład czasem po pudełku nie można rozpoznać
    czy to hilink czy zwykły. Jedyny sposób to podpięcie pod kompa, ale
    wiadomo można to zrobić dopiero po zakupie, a pytanie o to czy to
    hilink czy nie może przerastać osoby pracujące w salonie.

    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2015-06-01 09:48:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 o 09:00, ToMasz pisze:

    > i jeśli można go "zablokować" na g4, to napisz proszę jaki modem i
    > router - też go będę miał.
    > ToMasz

    Można.
    Ruter Dlink DWR-116
    modem Huawei e3272

    --
    Liwiusz

  • 23. Data: 2015-06-01 09:50:21
    Temat: Re: Modem GSM/LTE - stabilna praca po USB [Was: RBM (Play) wazelina [X-post warning]
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-01 o 07:53, A. Filip pisze:

    > A jaką masz długość kabla USB? Standardowy krótki czy modem wetknięty wprost?

    Nie mam wcale, bo po co?

    > Jaką masz moc sygnału GSM/LTE? [.../dobra/wyśmienita]

    Raczej tak, bo to DC :)
    Ale korzystam tylko z LTE.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2015-06-01 12:41:45
    Temat: Re: Modem GSM/LTE - stabilna praca po USB
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie mam wcale, bo po co?

    > Raczej tak, bo to DC :)
    > Ale korzystam tylko z LTE.

    Widać nie masz kłopotów z ekranowaniem (betonu zbrojonego) :-)

    --
    A. Filip
    Na pustynię nie trzeba przynosić piasku. (Przysłowie arabskie)

  • 25. Data: 2015-06-01 14:35:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Devilson wrote:

> [...]
    est.pl/test/109685153[/IMG][/URL]

    > Nie wiem przyjacielu, a chciałbym wiedzieć , bo sam pochodzę z grodu
    > Kraka. Dane jakie podałem, są z okolic Gdańska.

    RBM to marka Playa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 26. Data: 2015-06-01 18:31:41
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.06.2015 o 09:22, dizel pisze:

> [...]
    > wiadomo można to zrobić dopiero po zakupie, a pytanie o to czy to
    > hilink czy nie może przerastać osoby pracujące w salonie.

    Jakie - z Twojego punktu widzenia- są wady hilinka?

    ToMasz

  • 27. Data: 2015-06-01 20:34:44
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-05-31 o 22:47, dizel pisze:

    > Z tym modemem to życzę zdrowia, szczęścia i słodyczy.

    Tak jest na razie, czyli jakieś 2 miesiące.

    Akurat w nim nie
    > da się wybrać ręcznie częstotliwości na jakich ma to działać.

    Akurat się mylisz:
    Link 1 -> http://zapodaj.net/c0710a4c62fed.jpg.html
    Link 2 -> http://zapodaj.net/52f5f6bb88e03.jpg.html

    A raczej
    > przy tej promocji jest to jak najbardziej wskazane jak ktoś wyżej
    > pisał żeby sobie na stałe ustawić tylko zasięg lte.

    I ja tak mam.

    > Zresztą ten modem to hilink, nie mam do takich zaufania.
    > Lepiej dołożyć do jakiegoś Huawei.

    Wiesz, kiedy nie ma pewności, że jest zasięg LTE, to kupuje się coś
    tańszego żeby sprawdzić.
    Planuję kupić jakiś ruter 4G.

  • 28. Data: 2015-06-01 21:18:25
    Od: Devilson <d...@h...net>

    W dniu 2015-06-01 o 05:57, Liwiusz pisze:

    > To jakiś błąd. I z regulaminu, i z mojej praktyki wynika, że 30zł musi
    > być w momencie aktywacji, ja po aktywowaniu zaraz wydaję doładowanie na
    > chomika, a przez miesiąc mam net.

    Sprawdzę.

  • 29. Data: 2015-06-01 22:35:35
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Planuję kupić jakiś ruter 4G.

    huawei e5776 ma możliwość zablokowania na 4g, ale jak wspominałem, te
    typy mają mizerny zasięg wifi. nie żartuje. dla niego 1 metr to
    optymalna odległość 5m granica zasięgu. oczywiście mówię o działaniu,
    transferze umożliwiającym stabilne oglądanie youtuba, albo telewizji
    internetowej, a nie o tym czy są "kreski" na wskaźniku siły sygnału. zte
    mf60 (nie mający lte) ma takie samo dupiate wifi

    ToMasz

  • 30. Data: 2015-06-02 16:17:14
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 01 Jun 2015 20:34:44 +0200, Devilson <d...@h...net>
    wrote:

    >Tak jest na razie, czyli jakieś 2 miesiące.

> [...]

    Ok przepraszam, moja wina, co prawda tego modemu nie miałem ale sam
    się tym tematem interesowałem nie dawno i właśnie pisali wszyscy że to
    hilink i takiej opcji tam nie ma.
    Z drugiej strony też może być tak że na przykładzie play, ciężko
    odróżnić czy to hilink czy nie hlink, kupując w salonie, bo często
    ten sam model kupiony w play, jeden będzie hilnk, a komu innemu trafi
    się normalny.
    I weź tu człowieku bądż mądry.
    Choć w sumie nie o hilink tu chodzi ale o możliwość wyboru ręcznego
    pasma.