-
Data: 2009-04-16 12:45:38
Temat: Re: Reklamacja na dysk bezpodstawnie odrzucona. Ale .... PILNE!
Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Piotr Przekota" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:gs7635$eqi$1@inews.gazeta.pl...
> Mirek <a...@w...pl> napisał(a):
>
>> > Tylko przypomne, ze w ciagu 28 dniu NIKT sie nie odezwal, nie zmieniono
>> > statusu sprawy na stronie sklepu (zgloszenie) itd.
>>
>> Jesli nie ma śladów fizycznego uszkodzenia to nie maja podstaw bo nie da
>> się
>> tego udowodnić. ktoś w serwisie dał ciała i tyle, zadzwoń porozmawiaj z
>> właścicielem/kierownikiem.
>>
>
> Wiesz, problem polega nie tylko na tym, ze dysk nie nosi sladow
> uszkodzenia,
> ale takze to, ze nikt mnie nie powiadomil o fakcie odrzucenia w serwisie
> tzw
> ZEWNETRZNYM. Jezeli firma olala mnie, to juz ich problem. Kwestia tylko,
> co
> mam zrobic, zeby odzyskac pieniadze, poniewaz firma NIE dotrzymala
> warunkow
> gwarancji. A zawsze moga powiedziec, ze to firma zewnetrzna zdiagnozowala
> problem i oni nie maja nic do tego.
> Po prostu juz mnie wkurzyli na MAXa. Juz ile razy firmy przetrzymywaly moj
> sprzet przez maksymalny okres, tylko po to, zeby wydac nowy sprzet?! A
> podobno
> klient jest najwazniejszy...
Przetrzymywanie sprzetu (a wlasciwie zapominanie o zgloszonej reklamacji) to
dosc czeste zjawisko. Niestety trzeba sie tutaj upominac o swoje, dzwonic,
pytac... Szczegolnie, ze sprzedajacy do takiej reklamacji doplaca i nei moze
tego z ciebie sciagnac.
Jesli decyzja jest negatywna, nalezy domagac sie pisemnego potwierdzenia
odmowy wraz z uzasadnieniem. W razie pytan, odpowiadac, ze do przekazania
sprawy rzecznikowi ds konsumentow.
Dysk mozna probowac oddac bezposrednio do producenta (a wlasciwie jego biura
w Polsce). Kiedys z Samsungiem tak zalatwilem sprawe.
A sprzedawce... no coz... mozesz go obsmarowac z imienia i nazwiska (a
wlasciwie z nazwy firmy i lokalizacji) w internecie, chociazby na tej
grupie, przy okazji opisywania problemow...
Przynajmniej ostrzezesz innych :)
Oczywiscie jak najbardziej mozesz to zglosic do miejskiego/powiatowego
rzecznika konsumentow (www.uokik.gov.pl) i prowadzic cala procedure...
Sprawa jest do zalatwienia, bo maja niezlych prawnikow i male firmy
generalnie czesto wymiekaja, jesli rzeczywiscie problem jest po ich stronie.
Ale do tego trzeba troche samozaparcia (sam nigdy nie korzystalem, ale
kolezanka korzysta dosc regularnie :) )
Pozdrawiam
Michal
Następne wpisy z tego wątku
- 16.04.09 15:45 STranger
- 16.04.09 16:12 Budzik
- 16.04.09 17:10 ToMasz
- 16.04.09 21:38 Mariusz Kruk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- Miernik szybkości netu
- Wymiana SIM Aero2
- Restart PC-ta
- Sila sygnalu routera
- Wiewiórki, szczury i myszy...
- VMWare :)
- Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- nowe programy wolniej rysują okna
- Drukara laserowa
- MSI B450 PRO VDH MAX - HDMI+DVI = 2 ekrany?
- Na tej Chmurce uciekły mi 2 posty
- Jakiś Volume
Najnowsze wątki
- 2024-06-13 Jak sklonowac karte pamieci na wieksza?
- 2024-06-12 szukanie żony
- 2024-06-12 Kamera - co obecnie tanie i dobre?
- 2024-06-12 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-11 Re: czyszczenie Cepiku
- 2024-06-12 bezpiecznik DC
- 2024-06-12 zasilanie fleksy z samochodu
- 2024-06-12 Laptop 7" mocniejszy niż eeepc
- 2024-06-13 dostałem sms
- 2024-06-13 Łomża => ERP Implementer <=
- 2024-06-13 Katowice => Administrator IT - Virtualization and Containerization <=
- 2024-06-13 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-06-13 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-13 Warszawa => Key Account Manager <=