  • 21. Data: 2009-12-07 13:28:14
    Temat: Re: Relacja video z wyprawy na Litwe i Łotwe 2009[OT]
    Od: n...@s...com

    On Mon, 07 Dec 2009 14:18:21 +0100, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >nie o to chodzi.
    >Chodzi o to ze monopolu juz nie ma

    jest

    > i moge kupic taniej tam gdzie chce i to nie NASK ustala te ceny.
    > Czy ktos płaci haracz naskowi to mnie juz lata.

    Arni, wyglada jakbys sie obrazil na chąde i części genuine chąda
    kupowal w motoriscie albo u Zdenka adaptera.
    Taki sam wybor :)

    pozdr
    newrom
    PS. a ze nie lubie lachudr z nasku to inna bajka :)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 22. Data: 2009-12-07 13:29:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > jak nie było? tylko ja kupowałem domeny?

    albo nie wiem o czym piszesz, albo się nie rozumiemy. motocykle.org?

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 23. Data: 2009-12-07 13:48:07
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > albo nie wiem o czym piszesz, albo się nie rozumiemy. motocykle.org?

    nie, pisze o czasach kiedy domeny pl sie kupowało w ciagu 2 miesiecy w
    NASK. Wysyłalismy zgloszenie rejestracji faxem i poczta papierową, po
    miesiacu wlascicielem tej domeny był juz ktos inny. Taki dziwny zbieg
    okolicznosci, kilka razy

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 24. Data: 2009-12-07 13:50:13
    Od: Arni <a...@N...spam>

    n...@s...com pisze:
    > Arni, wyglada jakbys sie obrazil na chąde i części genuine chąda
    > kupowal w motoriscie albo u Zdenka adaptera.
    > Taki sam wybor :)

    czesci do volvo kupuje tam gdzie taniej, czasem ASO ma lepsze ceny. Mam
    wybór, rozumiesz? Gdyby ASO było monopolistą to by było tak jak 10 lat
    temu z NASKiem. Ale nie jest i NASK juz tez nie jest. I tylko o to mi
    chodzi.

  • 25. Data: 2009-12-07 14:04:41
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

> [...]
    > NASK. Wysyłalismy zgloszenie rejestracji faxem i poczta papierową, po
    > miesiacu wlascicielem tej domeny był juz ktos inny. Taki dziwny zbieg

    no, to się nie zrozumieliśmy :) no, to tak było :) szczególnie, że po
    listach do nich, były zwrotne i dalej wymiana korespondencji, bo np.
    pekaokargo.pl oni nie zarejestrują, bo jest bank pekao i nie bo nie. w
    pl to rejestrują tylko dla tych, co mają co najmniej 2 stałe łacza.
    nawet jak pekao nie chciało domeny, ale oni tamtym nie dadzą.
    podawaliśmy nasze interfejsy ze niby firma na te dzierżawki, jakbyco.
    ech...

  • 26. Data: 2009-12-07 14:09:35
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

> [...]
    > wybór, rozumiesz? Gdyby ASO było monopolistą to by było tak jak 10 lat
    > temu z NASKiem. Ale nie jest i NASK juz tez nie jest. I tylko o to mi

    no myślę, że to Ty nie rozumiesz. cześci produkcji marki chonda możesz
    kupić w ASO i u pana Henia. u pana Henia masz 20% taniej i u niego
    kupisz. ale i pan Henio i ASO mają części produkcji chonda z fabryki
    chonda. Nask to ASO, Home.pl to pan Henio. troszkę jak lenovo i IBM.
    jedno i drugie to IBM, ale lenovo jest dla tych biedniejszych na
    tańszych częściach, ale za to wiecej się sprzedaje, co nie przeszkadza
    marce IBM stracić wizerunku jakości.

  • 27. Data: 2009-12-07 14:26:53
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

> [...]
    > jedno i drugie to IBM, ale lenovo jest dla tych biedniejszych na
    > tańszych częściach, ale za to wiecej się sprzedaje, co nie przeszkadza

    ja nie mowie o roznych czesciach róznej jakosci, mowie o tych samych
    czesciach, tak samo opakowanych tylko kupionych gdzie indziej.
    chyba ze mi udowodnisz, ze domena gucio.pl kupiona w nasku za 200 jest
    lepsza od domeny gucio.pl kupionej w home.pl za 70

  • 28. Data: 2009-12-07 14:33:05
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Arni pisze:

    > ja nie mowie o roznych czesciach róznej jakosci, mowie o tych samych
    > czesciach, tak samo opakowanych tylko kupionych gdzie indziej.

    ja też.

    > chyba ze mi udowodnisz, ze domena gucio.pl kupiona w nasku za 200 jest
    > lepsza od domeny gucio.pl kupionej w home.pl za 70

    nie zamierzam, bo czesci zapakowane oryginalnie przez chądę sprzedaje
    tak samo pan Henio i ASO w różnych cenach. są to te same części.

  • 29. Data: 2009-12-07 14:58:49
    Od: n...@s...com

    On Mon, 07 Dec 2009 14:50:13 +0100, Arni <a...@N...spam> wrote:

    >czesci do volvo kupuje tam gdzie taniej, czasem ASO ma lepsze ceny

    I masz pretensje ze firma volvo gdy do niej zadzwonisz z pytaniem o
    mozliwosc zakupu 1 simmeringu to da Ci cene 1000x wyzsza niz ASO ?
    Przypominam ze to NASK 'produkuje' poddomeny .pl

    pozdr
    newrom

  • 30. Data: 2009-12-07 16:06:42
    Od: Arni <a...@N...spam>

    n...@s...com pisze:

    > I masz pretensje ze firma volvo gdy do niej zadzwonisz z pytaniem o
    > mozliwosc zakupu 1 simmeringu to da Ci cene 1000x wyzsza niz ASO ?
    > Przypominam ze to NASK 'produkuje' poddomeny .pl

    chyba sie nie rozumiemy. Nie mam pretensji do fabryki ze produkuje
    czesci. Nie mam pretensji ze sa drogie. W ogole nie mam pretensji do
    fabryki :)
    Tylko fabryka ma swoich dystrybutorów a NASK kiedys nie miał i dyktował
    warunki sprzedazy. Był monopolista _sprzedaży_. Teraz ten sam produkt
    sprzedają inni i NASK nie jest monopolistą _sprzedazy_.

    Wiec to ja decyduje u kogo kupie, zarobi sprzedawca pierwszy, zarobi
    fabryka (bo po to produkuje) ale nie zarobi sprzedawca drugi. I kupie
    taniej. Wiec nie pieprzcie farmazonow ze NASK jest monopolistą. Naprawde
    tak ciezko to zrozumiec?