  • 101. Data: 2013-11-04 23:28:12
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-04 23:05, dizel pisze:

    > Jak myślisz że dopiero po wejściu abonamentów no limit zaczęto robić
    > tak żeby minuty z abo nie przechodziły na następny miesiąc to się
    > grubo mylisz.

    To akurat Twój pomysł, ale możesz napisać od kiedy i w jakieś sieci
    skończyło się przenoszenie niewykorzystanego limitu na kolejny
    okres rozliczeniowy.

    > Druga sprawa to taka że no limit jak no limit. Wcześniej te oferty
    > kosztowały w granicach 80pln.

    I dalej tak jest w wiodących sieciach.

    > Teraz w granicach 30pln tylko co z tego,
    > myślisz że wszyscy o tym wiedzą

    No, reklama jest tak duża, że nie sposób przeoczyć.

    > i wchodzą w te abonamenty?

    A to już różnie bywa. Specyficzny klient to takie abonamenty.
    Niemniej jako alternatywa są i nie ma co poddawać sensu ich
    istnienia (a w szczególności faktu) w wątpliwość.

    > Nie o no
    > limicie mało kto wie, i na tym to polega żeby jak najmniej ludzi
    > wiedizało.

    Nie czaruj rzeczywistości.

    > Zanim weszły te tańsze no limity,

    No to weszły i nie ma co deliberować o ukrywaniu ich przez
    sieci.

    > wszystko, a o tym abonamencie no limit nie było słowa. Skoro takie to
    > super to czego na przykład nju nie sprzedają w salonie Orange albo
    > redbull no limit w salonie Play?

    Spod lodu się pojawiłeś? Dyskusja o tym była i sprawa jest oczywista
    - jest potrzeba to operatorzy wymyślili takie oferty, by klienta
    specyficznego łapać. A to, że w innej sieci i nie ma takich możliwości
    jak ten z wiodącej? W końcu oni zarobią i tak i o to im chodzi.

    > Akurat dla mnie to nie problem,

    Dobrze, więc nie ma o czym dyskutować. Możemy zrobić ankietę ile
    osób się na to zgodzi.

    > wykupujesz no limit smsy choćby i
    > powiadamiasz wszystkich z kontaktów w telefonie o nowym numerze.

    Świetny pomysł, zmienimy w kontaktach których nie ma, na wizytówkach,
    w papierach (niekoniecznie firmowych), w banku, u operatorów usług
    wszelakich itd. Fajny ten pakiet bo limit sms i jak fajnie działa.

    > Nie epatuje żadnym marketingowym bełkotem bo na taki bełkot jestem
    > bardzo odporny w przeciwieństwie do co niektórych.

    Mam wrażenie, że jednak tak średnio.

  • 102. Data: 2013-11-04 23:35:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 23:19:13 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Ale to i tak są grosiki w porównaniu do wysokości abonamentu.

    Abonamenty nie musza byc drogie. A 3zl ... dodaj np 30 minut po 29gr i
    problem tworzenia gorki w zasadzie znika :-)

    > Nie ma problemu, górka wcale nie rośnie tak szybko,

    Jedno podwojne doladowanie i rosnie blyskawicznie :-)

    > a w roamingu nie ma większego problemu z jej "splantowaniem".

    A jak ktos rzadko bywa w roamingu ? :-)

    J.

  • 103. Data: 2013-11-04 23:42:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 22:59:53 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Ktoś, kto dopuścił do powstania tak dużego "garba" musiał być całkowicie
    > niezorientowany w temacie.

    No byl, bo nie slyszal teraz nie trzeba doladowywac.
    Tym niemniej dawniej takich udogodnien nie bylo, zreszta teraz tez
    tylko w Orange, i sie uzbieralo.

    > Gdyby miał umowę na abonament, to zapewne
    > popłynąłby na kwotę o wiele wyższą, bo konsultanci wcisnęliby mu
    > najwyższy abonament.

    niekoniecznie.

    > Ale wtedy - zgodnie z logiką kolego 'JoteR' - byłby w lepszej sytuacji,
    > bo "nie miałby garba" ;)

    Na pewno nie musial by pisa na grupe "co robic, ratunku, pomozcie" :-P

    Teraz. Dawniej roznie bywalo.

    J.

  • 104. Data: 2013-11-04 23:49:08
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 23:35:51 +0100, J.F. napisał(a):

    > Jedno podwojne doladowanie i rosnie blyskawicznie :-)

    Obym miał tylko takie problemy :)

    > A jak ktos rzadko bywa w roamingu ? :-)

    To musi zacząć częściej jeździć ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 105. Data: 2013-11-04 23:54:58
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 23:42:20 +0100, J.F. napisał(a):

    > No byl, bo nie slyszal teraz nie trzeba doladowywac.
    > Tym niemniej dawniej takich udogodnien nie bylo, zreszta teraz tez
    > tylko w Orange, i sie uzbieralo.

    Ale były inne, np. "Przelew SMS".

    > niekoniecznie.

    Wyobraź sobie, że trafia do kolegi 'JoteR'. Myślisz, że nie wcisnąłby mu
    najdroższego abonamentu?

  • 106. Data: 2013-11-05 03:11:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 04 Nov 2013 22:45:52 +0100, dizel wrote:

    > Oczywiście że sięgam, sięgam do roku 98/99 gdzie kupiłem nową nokię
    > 3110 w erze na kartę z minutą w granicach 3zł, ale zmieniłem od razu
    > na simplusa z 2,90/ minutę. I od tamtego czasu do wejścia play non
    > stop w simplusie, doładowanie 100/6 miesięcy wystarczało. Rozmowny nie
    > jestem ale nie urosła mi żadna górka przez tyle lat.

    Tobie nie, innym się uskładało.
    Ja tylko delikatnie przypominalem, ze prepaid to nie zawsze bylo 5zł/rok...

    > Ja też nie wysyłałem ani nie korzystałem w roamingu a mimo to górka
    > się nie zrobiła.

    Tu akurat się dziwiles, ze jak mozna nie rozładować 500zl prepaida w
    rok...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 107. Data: 2013-11-05 03:46:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 4 Nov 2013 22:59:53 +0100, Chris94 wrote:
> [...]
    > niezorientowany w temacie. Gdyby miał umowę na abonament, to zapewne
    > popłynąłby na kwotę o wiele wyższą, bo konsultanci wcisnęliby mu

    Co Cie skłoniło do wyciągnięcia takiego wniosku?

  • 108. Data: 2013-11-05 07:05:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-11-04 23:19, Chris94 pisze:

    > Ale to i tak są grosiki w porównaniu do wysokości abonamentu.

    Abonament może być bez telefonu i na rok za 20 zł/mies. (200 min. do
    wygadania)
    Jak przyjmiesz to do wiadomości to całe ględzenie o wyższości wolności
    pomimo skarbonki przestaje mieć sens.

    > Nie ma problemu, górka wcale nie rośnie tak szybko, a w roamingu nie ma
    > większego problemu z jej "splantowaniem".

    Tak samo nie ma problemu z niewykorzystanymi minutami za 10 gr.
    Co to za problem? :-)

  • 109. Data: 2013-11-05 08:45:29
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 04 Nov 2013 23:28:12 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >To akurat Twój pomysł, ale możesz napisać od kiedy i w jakieś sieci
    >skończyło się przenoszenie niewykorzystanego limitu na kolejny
    >okres rozliczeniowy.

    Choćby w Erze od wejścia T

    >No, reklama jest tak duża, że nie sposób przeoczyć.

    No patrz, to dziwne że wszyscy abonamentowcy we wszystkich sieciach
    jeszcze ich nie mają. I dużo osób w ogóle nie wie że są takie
    abonamenty. Orientują się tylko ci co się interesują branżą telko.
    Zresztą poczytaj sobie wyniki nju, były gdzieś ostatnio na telepolis,
    ile zakładali, a ile pozyskali klientów abonamentowych. Widocznie mają
    słabą reklamę.

    >A to już różnie bywa. Specyficzny klient to takie abonamenty.
    >Niemniej jako alternatywa są i nie ma co poddawać sensu ich
    >istnienia (a w szczególności faktu) w wątpliwość.

    To że są to ja wiem.

    >Nie czaruj rzeczywistości.

    Nie czaruje, tylko jestem realistą.

> [...]
    >specyficznego łapać. A to, że w innej sieci i nie ma takich możliwości
    >jak ten z wiodącej? W końcu oni zarobią i tak i o to im chodzi.

    Sam zacząłeś pisać o no limit to Ci odpisałem.

    >Świetny pomysł, zmienimy w kontaktach których nie ma, na wizytówkach,
    >w papierach (niekoniecznie firmowych), w banku, u operatorów usług
    >wszelakich itd. Fajny ten pakiet bo limit sms i jak fajnie działa.

    Numer telefonu to nie jakiś pesel że trzeba mieć jeden przez całe
    życie, akurat to co wymieniłeś to żaden problem, wizytówkę zmienić
    ojej trudność taka że nie wiem.
    Czasem ludzie są nękani (stalking) czy coś i zmieniają numery, nie
    jest to żaden problem.

    >Mam wrażenie, że jednak tak średnio.

    Mało mnie interesuje Twoje wrażenie.

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2013-11-05 09:46:03
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-11-05 08:45, dizel pisze:

    > Choćby w Erze od wejścia T

    Nie chodzi mi o jeden przykład, tylko o listę sieci z informacją
    czy się skończyło, a sam przykład z Erą nie jest zbyt precyzyjny.

    > No patrz, to dziwne że wszyscy abonamentowcy we wszystkich sieciach
    > jeszcze ich nie mają. I dużo osób w ogóle nie wie że są takie
    > abonamenty. Orientują się tylko ci co się interesują branżą telko.

    Wolne żarty - śmiem twierdzić, że większość ludzi wie, że są
    abonamenty w ogóle bez limitu, ale są kosztowne (zazwyczaj), bądź w
    dość egzotycznych sieciach jak Heyah czy Nju. Mało kto z nich
    skorzysta z różnych przyczyn, niemniej jest pewna grupa ludzi,
    która się na to załapie. Podobnie jak z innymi niszowymi usługami
    w postaci np. mBank mobile.

    > Zresztą poczytaj sobie wyniki nju, były gdzieś ostatnio na telepolis,
    > ile zakładali, a ile pozyskali klientów abonamentowych.

    Chyba czytasz nieuważnie - nigdzie nie twierdziłem że ludzie jakoś
    się na to rzucili, pisałem też jak wygląda często strategia wyboru
    operatora. Ludzi jednak interesuje czy będą mogli do woli pogadać
    do woli z tymi co chcą - niekonieczne ze wszystkimi.

    > Widocznie mają słabą reklamę.

    Wniosek mocno nieuzasadniony. Niestety (a może na szczęście) reklama
    to nie wszystko.

    > Nie czaruje, tylko jestem realistą.

    Czarujesz.

    > Sam zacząłeś pisać o no limit to Ci odpisałem.

    Niezgodnie z rzeczywistością.

    > Numer telefonu to nie jakiś pesel że trzeba mieć jeden przez całe

    Musisz przyjąć do wiadomości, że jednak większość osób nie ma
    najmniejszej ochoty na zmianę numeru i związane z tym utrudnienia.

    > życie, akurat to co wymieniłeś to żaden problem, wizytówkę zmienić
    > ojej trudność taka że nie wiem.

    No, jest to pewnego rodzaju problem i strata czasu.

    > Czasem ludzie są nękani (stalking) czy coś i zmieniają numery, nie
    > jest to żaden problem.

    To akurat jest zmiana wymuszona sytuacją życiową. Jak ukradną tablice
    rejestracyjne z samochodu to też niby nie problem, ale jednak strata
    czasu, pieniędzy, wymuszona sytuacją.

    > Mało mnie interesuje Twoje wrażenie.

    Nie tylko moje - większości klientów abonamentowych (prepaidowców
    zreszta też) również.