  • 51. Data: 2013-11-04 20:05:16
    Temat: Re: Roczna ważność konta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 19:03:06 +0100, Chris94 napisał(a):

    > Trochę dziwny sposób rozumowania, jeśli mentalnością niewolnika nazywasz
    > sytuację, gdy mam telefon w optymalnej dla mnie taryfie, w której
    > używanie telefonu kosztuje mnie miesięcznie co najwyżej *KILKA* złotych.
    > Więc powtarzam jeszcze raz: Po co miałbym się przenosić?

    Orange oceni sytuacje na rynku i licz sie z tym ze sie skonczy :-)
    Klient ma przynosic kilkadziesiat zl, a nie kilka :-)

    J.

  • 52. Data: 2013-11-04 20:05:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-04 19:51, Chris94 pisze:
    > Dnia Mon, 4 Nov 2013 09:45:47 +0100, J.F napisał(a):
    (...)

    > A w abonamencie co w takiej sytuacji robisz? Chyba tylko zrywasz umowę -
    > czyż nie?

    Owszem, można wypowiedzieć umowę i w zależności od własnych pomysłów
    numer przenieść.

    > A w prepaidzie kupuję następny starter i korzystam.

    To możesz zrobić w każdej chwili posiadając abonament. Problem w tym,
    że jak kupiłeś nowy starter to ten zgromadzony garb pozostaje
    zgromadzonym garbem i zysku z tego tytułu to nie ma żadnego.

    > Taką właśnie
    > sytuację ma moja żona w pracy gdzie nie ma zasięgu Orange i żeby mogła
    > korzystać z komórki dałem jej telefon ze starterem mBanku.

    No i wszyscy radośnie dzwonią na ten drugi numer mBanku, a żonka
    radośnie dobija go dodatkowo, a garb ma się dobrze.
    Tak, wiem, że mBanku mobile (operator Polkomtel S.A.) może być
    zasilany z intensywnego użytkowania z usług bankowych, ale
    to już inna kwestia :)

  • 53. Data: 2013-11-04 20:10:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-11-04 19:57, dizel pisze:
    > On Mon, 04 Nov 2013 19:35:53 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    > wrote:
    (...)
    > Trend na rynku jest taki że w abonamentach nie ma już przechodzenia
    > minut jak było kiedyś, chyba że ktoś posiada jakiś bardzo stary
    > abonament. Piszę o W3

    Zdefiniuj kiedyś, bo rok temu jeszcze było, a to wcale nie zamierzchła
    przeszłość.

    > bo w Play nigdy nie było przechodzenia minut na
    > kolejne miesiące.

    O czym już pisałem...

    > Play/Plus doładowanie za 5pln daje roczną ważność konta. To też nie
    > jest wielka suma. Oczywiście zależnie od taryfy bo nie w każdej tak
    > jest.

    W niewielu tak jest i jest to doładowanie (kolejne) i garb będzie
    musiał rosnąc, jeżeli nie używasz.

  • 54. Data: 2013-11-04 20:12:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 04 Nov 2013 16:28:43 +0100, Trybun napisał(a):

    > Tak, jasne że już nie ma, chodziło mi o następcę, który przejął Erę. No
    > nie wiem, mam nawet w domu opakowanie startera t-mobile, i pisze na nim
    > że do przedłużania ważności konta nie trzeba żadnych pieniędzy -
    > wystarczy nawiązać połączenie żeby ważność konta została przedłużona.

    A ten starter dziala ?
    Bo sie skonczylo, przedluzenie 3 zl/mc i wyklucza sie z wieloma innymi
    uslugami. Ciekawe co z posiadaczami takiego startera - reklamowane
    prawa sa honorowane, czy juz dawno im wypowiedziano stare warunki.

    > Jeszcze trochę i zaczną się reklamować że tylko u nich dopłaty do rozmów
    > i SMSów... ;-)

    W zasadzie ... rozmowy potanialy, mozna by wprowadzic darmowe
    telefony, pod warunkiem wysluchiwania reklam :-)

    J.

  • 55. Data: 2013-11-04 20:17:47
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 10:30:12 +0100, Trybun napisał(a):

    > Sam nie praktykowałem, ale być może żeby przedłużyć
    > ważność konta wystarczy odebrać połączenie przychodzące...?

    Ja praktykowałem i wystarczy. Ale za to sprawdzenie stanu konta
    kosztuje, co u mnie skreśla tego operatora.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 56. Data: 2013-11-04 20:19:34
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Trybun" napisał:

    > Wypowiedzenie pan składał? - bardzo nam przykro,
    > ale my o tym nic nie wiedzieliśmy i nie wiemy.

    Ale składałeś kiedyś wypowiedzenie, czy tylko tak sobie dywagujesz?
    Bo ja rozwiązywałem umowy kolejno z Erą, Ideą, Orange T-Mobile i Plusem -
    zgadnij, z czym (oprócz lepszego samopoczucia) wychodziłem z ichnich
    salonów? Uprzedzając pustelnicze jeremiady, odpowiem parafrazą argumentu
    (fakt, że idiotycznego), tak chętnie stosowanego na jednej z grup
    regionalnych: "Nie ma obowiązku mieszkania na wsi" ;->

    > Wiesz, to dzięki takim jak Ty tym krajem rządzi coś takiego jak PO, PiS
    > czy SLD

    Mylisz się, to są tylko atrapy, prawdziwa władza jest gdzie indziej, ale to
    doprawdy NTG.

    JoteR

  • 57. Data: 2013-11-04 20:20:58
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Chris94" napisał:

    > Trochę dziwny sposób rozumowania,

    Całkowicie się z tym zgadzam. A teraz napisz to autorowi tej konstatacji ;->

    JoteR

  • 58. Data: 2013-11-04 20:22:16
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 03 Nov 2013 10:30:40 +0100, Trybun napisał(a):

    > Błąd!! Jeżeli już, to trzeba było się doładować wyższą kwotą - teraz za
    > rozmowy i wiadomości będziesz płacił sporo więcej niż gdybyś się
    > doładował np. za 50zł.

    To dotyczy chyba tylko Nowe Orange Go.

  • 59. Data: 2013-11-04 20:26:41
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "dizel" napisał:

> [...]
    > minut jak było kiedyś, chyba że ktoś posiada jakiś bardzo stary
    > abonament. Piszę o W3 bo w Play nigdy nie było przechodzenia minut

    Ta kwestia mocno straciła na znaczeniu w dobie taryf "unlimited".

    JoteR

  • 60. Data: 2013-11-04 20:29:21
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 4 Nov 2013 20:05:16 +0100, J.F. napisał(a):

    > Orange oceni sytuacje na rynku i licz sie z tym ze sie skonczy :-)
    > Klient ma przynosic kilkadziesiat zl, a nie kilka :-)

    To wtedy przeniosę numer gdzie indziej, choćby do mBanku: 19 gr/min,
    minimalne doładowanie 5 zł/2 miesiące.