eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetRozwiazanie dla problemu: wyjscie na muzycznej: glosniki + sluchawki › Re: Rozwiazanie dla problemu: wyjscie na muzycznej: glosniki + sluchawki
  • Data: 2009-05-09 21:46:49
    Temat: Re: Rozwiazanie dla problemu: wyjscie na muzycznej: glosniki + sluchawki
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    topek pisze:
    > Witaj,
    > mam plyte glowna: Gigabyte: M55S-S3 nforce 550 AM2
    > Wedlug info jakie znalazlem w sieci jest tam karta muzyczna taka:
    > 8-kanałowa karta dźwiękowa Realtek ALC888
    >
    > Da sie cos zrobic czy kupic rozdzielacz polecany przez Andyego?
    Da się. Ten kodek jest "hd audio", obsługuje wybieranie dowolnych
    funkcji dowolnych gniazdek (poza gniazdkiem mic-in jeśli się nie mylę),
    w windowsowym sofcie wygląda to tak jak na 81 stronie dokumentacji do
    twojej płyty:
    http://download1.gigabyte.ru/manual/motherboard_mamu
    al_m55s-s3-e.pdf
    Wystarczy że jedno gniazdo skonfigurujesz jako "line-out" a jakieś inne
    jako "headphone". Jeśli nie używasz windowsa - też się da, widziałem że
    w alsie też wykrywanie wtyczek działa :)

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173