  • 11. Data: 2009-03-02 19:22:12
    Temat: Re: SBK pierwszy wyscig
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "WojtekW" <w...@o...pl> wrote
    >> A bylo nie bylo, jezdzil w repsolu.
    >
    > Owszem - w 1998 roku.

    A potem sie obrazil i caly swiat byl winny ze Vale byl lepszy.
    :-)
    A wracajac do meritum czyli SBK to naprawde dal dupy
    w drugim wyscigu :-(

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 12. Data: 2009-03-02 20:07:51
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:

    > A wracajac do meritum czyli SBK to naprawde dal dupy
    > w drugim wyscigu :-(

    To, że spadywał na ostatnich kółkach, żeby w końcu zrobić babola, to
    może jeszcze nieokiełznanie maszyny..?

    No daj mu (mi) jeszcze szansę, no! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 13. Data: 2009-03-02 20:15:27
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote
    > To, że spadywał na ostatnich kółkach, żeby w końcu zrobić babola, to może
    > jeszcze nieokiełznanie maszyny..?

    No daj spokuj ta Aprilka to normalny motocykiel (no w miare)
    a nie ten enterprise ktorego kiedys wyszykowali na MotoGP

    > No daj mu (mi) jeszcze szansę, no! ;-)

    ile lat jeszcze?
    :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 14. Data: 2009-03-02 21:39:54
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Spider A.J. pisze:
    > "(pj)" <j...@g...com> wrote
    >
    > ile lat jeszcze?
    > :-)

    niewiele pewnie - jak tera ma 38 (niecałe), to ile jeszcze "pociągnie"?

    --

    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2009-03-02 22:42:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Sun, 01 Mar 2009 17:40:23 +0100, Spider A.J. napisał(a):

    > No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal. :-)

    a ripley jest gdzieś coby sobie obejrzeć? :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 16. Data: 2009-03-03 08:17:11
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    (pj) wrote:

    > niewiele pewnie - jak tera ma 38 (niecałe), to ile jeszcze
    > "pociągnie"?

    Sie obcymi interesujecie,

    A w Supersportach 600 rozpoczał sezon nasz Paweł Szkopek na Triumph-ie

    Paweł to znany pechowiec i niestety silnik mu zastrajkowal w polowie pierwszego
    okrazenia. :/

    Może jakis Aborygen zdejmie z niego ten urok.

    Wiecej info :
    http://www.wyscigi.motogp.pl/showthread.php?t=2827

    Paweł na biezaco komentuje swoje starty.

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 17. Data: 2009-03-03 08:46:24
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Spider A.J. napisał(a):
    No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal. :-)

    Niom zwlaszcza BMW :)

    Tytus

  • 18. Data: 2009-03-03 08:58:34
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Watson" <p...@g...com> wrote
    > Sie obcymi interesujecie,
    >
    > A w Supersportach 600 rozpoczał sezon nasz Paweł Szkopek na Triumph-ie

    Drogi Watsonie alez wlasnie z tego powodu ze nie przejechal nawet jednego
    pelnego okrazenia wolalem przemilczec. Mam tylko nadzieje, ze dalej w sezon
    bedzie lepiej
    Bo ma jezdzic caly pelny sezon cyklu.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 19. Data: 2009-03-03 09:07:05
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Watson"
    >A w Supersportach 600 rozpoczał sezon nasz Paweł Szkopek na Triumph-ie

    "Triumphie"

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Niejeden baran zostaje czarną owcą.(Wojtek
    .\....@e...eu.org.\.\. Moszko)

  • 20. Data: 2009-03-03 11:04:47
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Tytus z Fabryki pisze:

    > No i nowy sezon, prawie prawdziwych motocykli sie zaczal. :-)
    >
    > Niom zwlaszcza BMW :)

    Masz coś naprzeciwko BMW? ;-)

    --

    pozdr