    From: Tomaszek <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SMART do analizy (wymienny dysk HDD)
    Date: Thu, 6 May 2021 11:02:45 +0200

    W dniu 2021-04-30 o 23:52, ąćęłńóśźż pisze:
    > Trzymasz dane na dysku podpinanym do telewizora?
    > Hardcorowiec jesteś.
    > Zaspany nie zauważysz, że zgodzisz się na sformatowanie podpiętego
    > nośnika, np. przy włączeniu nagrywania czy time-shiftu.
    >

    > -----

    Nie:))) Nie byłbym hardcorowcem tylko idiotą:) Nie wyraziłem się
    precyzyjnie i tak faktycznie mogłeś to zrozumieć. Dane w sensie: pliki
    video z tego dysku. Ten dysk jest tylko i wyłącznie do oglądania filmów.
    Tych plików video zrobiłem kopię na drugi dysk. Pozostałe dane są
    trzymane na innych nośnikach.

    Nie ma możliwości, żeby nośnik został sformatowany, bo najpierw
    musiałoby mieć go co sformatować:) Telewizor służy tylko temu dyskowi,
    nie służy do oglądania telewizji, więc z niej nie nagrywa. Wbudowana w
    tv aplikacja do odtwarzania plików video, audio itd. nie ma uprawnień do
    zapisu na dysku podłączonym do portu USB.

    Mam nadzieję, że teraz już wszystko jasne:)

    --
    t0maszek