  • 31. Data: 2014-03-03 09:00:52
    Temat: Re: SSD 2,5 vs 3,5 cala
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Peter nabazgrał(a):

    > Czy ktoś posiada Samsung SSD 120GB Basic (MZ-7TE120BW)
    > i może coś napisać na jego temat

    Dobry wybór.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 32. Data: 2014-03-03 09:06:27
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    Michal nabazgrał(a):

    > Jakby Agility w każdem możliwej postaci nie padało. Strasznie awaryjne
    > dyski. Ale dużo zależy od szczęścia - z sytuacji z któymi mam styczność
    > padło bardzo dużo Agility oraz jeden (zasadniczo niepadliwy model)
    > Crucial M4 120. Co ciekawe wszystkie Vertexy2/4 żyją.

    Przypomniałem sobie o Agility jak poszedł post ale nie chciało mi się
    poprawiać, ale masz rację idealne to one nie były :)

    > Ja tam nadal nie jestem przekonany do Inteli w wersji z Sandforcem.
    > Intel firmware poprawił, ale SF2281 ma swoje wady których żaden soft nie
    > naprawi.

    Wady wieku dziecięcego ale i tak się nie psują ..

    > Z minusów: praktycznie znikęły z rynku porządne modele o pojemności
    > mniejszej niż 120 GB, bo Kingstona V300 czy Goodrama strach brać. Świat
    > nie kończy się na laptopach, a w desktopie SSD 120 GB jest ni w kij ni w
    > oko. Za duży na sam system, za mały na wszystko :(

    Akurat Goodram mimo tego że to firma PL to na pamięciach się zna i dysk SSD
    są salidne, trwałe, tanie i odpukać bezawaryne.

    Co do pojemności to ciągle można kupić dyski SSD 30GB/60GB/80GB więc wybór
    jest.

    A jak chcesz do desktopa to ku sobie SSD 1TB to już chyba wystarczy ??

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 33. Data: 2014-03-03 09:13:48
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Chris napisał:

    > A jak chcesz do desktopa to ku sobie SSD 1TB to już chyba wystarczy ??

    Uhm? Sa juz takie? Koszotwac musza krocie :D

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 34. Data: 2014-03-03 09:15:19
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    mr misio nabazgrał(a):

    > Uhm? Sa juz takie? Koszotwac musza krocie :D

    np. SSD SAMSUNG 1TB 2,5" MZ-7TE1T0BW EVO

    Cena ok. 2000 ale kto bogatemu zabroni ? jak ktoś ma kasę to w sumie duży
    wadatek nie jest .

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2014-03-03 11:25:34
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-03-03 08:52, Chris wrote:
    [...]
    > Niestety dalej pleciesz bzdury , SATA 2 i SATA 3 są kąpatybilne i jedyny
    > problem może występować z SATA 1 o którym wemacie nie ma mowy.
    Co to znaczy, ze są "kąpatybilne"? :-D Że wtyki i gniazda są takie same?
    :-D To nie wszystko. Jeśli połączysz kontroler SATA III z urządzeniem
    SATA III za pomocą kabla SATA II to prawdopodobnie nie uzyskasz pełnej
    przepustowości SATA III. To tak, jakbyś użył skrętki kategorii 3 do
    połączenia współczesnych urządzeń sieciowych.

    > Wersja referencyjna jest tak samo wykonana zarówno dla SATA 2 ajk i 3 a
    > to że jakaś firma zrobiłą sobie otulinę z tytanu to już jej sprawa..
    Nie mam pojęcia jak wykonana jest "wersja referencyjna", ale np. kable
    SATA III dostarczane z płytami Asus-a są inaczej wykonane niż stare
    kable SATA Asusa.

  • 36. Data: 2014-03-03 11:55:34
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    JDX nabazgrał(a):

> [...]
    > przepustowości SATA III. To tak, jakbyś użył skrętki kategorii 3 do
    > połączenia współczesnych urządzeń sieciowych.

    Własnie uzyskasz, różnica jest na poziomie sprzętu a nie kabelka, kabelek
    spełnia oba standardy.

    > Nie mam pojęcia jak wykonana jest "wersja referencyjna", ale np. kable
    > SATA III dostarczane z płytami Asus-a są inaczej wykonane niż stare
    > kable SATA Asusa.

    Oglądałem tego tysiące i nie widzę różnic poza kolorem żeby łatiej trafić w
    gniazdo na plycie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 37. Data: 2014-03-07 09:37:49
    Od: "Chris" <c...@m...com>

    ...:::WISKOLER:::... nabazgrał(a):

    > Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą ToMasz naskrobał(a):
    > Wybrałem Kingston SSD 120GB V300 SATA3, 2.5'' - mam nadzieję że pożyje
    > dłużej niż twój ocz.

    http://www.dobreprogramy.pl/Polujesz-na-tani-SSD-Wys
    trzegaj-sie-Kingstona-SSDNow-V300,News,52754.html

    http://www.dobreprogramy.pl/bachus/SSD-co-nie-jest-j
    ak-Strus-Pedziwiatr,41815.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 38. Data: 2014-03-07 17:18:12
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Chris naskrobał(a):

    > http://www.dobreprogramy.pl/Polujesz-na-tani-SSD-Wys
    trzegaj-sie-Kingstona-SSDNow-V300,News,52754.html

    > http://www.dobreprogramy.pl/bachus/SSD-co-nie-jest-j
    ak-Strus-Pedziwiatr,41815.html

    Dzięki za dalsze rozwijanie wątka (wątku? eeee, chyba nie...)
    Już zakupiłem Cruciala M500, właśnie przystępuję do przesiadki na nowy
    dysk.
    W razie jakbym się nie odzywał ze trzy dni, to wyślijcie misję ratunkową z
    jakimś dyskiem ratunkowym ;)
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    No i co, Stirlitz? Poznajecie te rękawiczki? - triumfalnie spytał

  • 39. Data: 2014-03-07 20:53:58
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą ...:::WISKOLER:::...
    naskrobał(a):

    > W razie jakbym się nie odzywał ze trzy dni, to wyślijcie misję ratunkową z
    > jakimś dyskiem ratunkowym ;)

    Wróciłem, poszło nadzwyczaj gładko, ale to była nowa instalacja systemu.
    No powiem szczerze, jest moc, jest moc...
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    Misie powróciły do domu.

  • 40. Data: 2014-03-08 23:06:31
    Od: borsuk <b...@a...pl>

    W dniu 2014-03-07 09:37, Chris pisze:

    > http://www.dobreprogramy.pl/Polujesz-na-tani-SSD-Wys
    trzegaj-sie-Kingstona-SSDNow-V300,News,52754.html

    > http://www.dobreprogramy.pl/bachus/SSD-co-nie-jest-j
    ak-Strus-Pedziwiatr,41815.html

    Wiele, hałasu o nic. Testowałem oba rodzaje V300. Było 260/240 Mb/s
    zapis/odczyt, a teraz mam 250/230 Mb/s (ATTO 246, dysk sklonowany,
    kontroler SATA2).
    Wiadomo, że to SSD z najniższej półki, różnica jest praktycznie nie
    zauważalna.