  • Data: 2018-10-28 08:38:45
    Temat: Re: SSD 512GB do laptopa - co polecacie do ok. 350zł
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 28 Oct 2018 02:18:36 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Raczej potrzebne są jedynie zdolności namulane -- takie same, jakie są
    > potrzebne do grzebania się w telefonie komórkowym. ;)

    Zdolności manualne wystarczą Panu Zbigniewowi spod trójki żeby kupić w
    Carrefour przenośny dysk USB i raz w tygodniu ręcznie kopiować na niego
    swoje pliki. To dość kiepska technika backupu, bo ani nie trzyma historii
    ponad ostatni raz, ani nie zapewnia ochrony w razie pożaru/zalania/
    kradzieży, no i po prostu nie jest zautomatyzowana, a że człowiek jest
    człowiekiem to przy awarii Pan Zbigniew skonsternowany przypomni sobie że
    ostatni raz o backupie pamiętał w zeszłym roku, jakoś na wiosnę.

    Do skutecznego backupu potrzeba niestety trochę więcej zdolności. No
    chyba że sugerujesz korzystanie z jakichś nowych narzędzi wbudowanych w
    obecne microsoftowe systemy? Nie jestem na czasie, nie wiem co tam
    proponują, jeśli istnieje dziś możliwość automatycznego backupu w chmurę
    dla Kowalskiego to git.

    Mateusz